دانلود IBM Workstation APL2 for Multiplatforms 2.0.27 – محیط برنامه‌نویسی آی‌بی‌ام

دانلود IBM Workstation APL2 for Multiplatforms 2.0.27 - محیط برنامه‌نویسی آی‌بی‌ام

 

دانلود IBM Workstation APL2 for Multiplatforms

| محیط برنامه‌نویسی آی‌بی‌ام |

 

IBM Workstation APL2 for Multiplatforms 2.0.27 نام یک محیط برنامه‌نویسی قدرتمند و شناخته شده هم برای کاربر و هم برای توسعه‌دهنده است. زبان برنامه‌نویسی ای‌پی‌ال (APL)، برای اولین بار در دهه 60 میلادی معرفی و اکنون دومین نسخه آن به همراه محیط برنامه‌نویسی مخصوص این زبان در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد. این زبان در بسیاری از زمینه‌ها (ریاضیات، علوم، مهندسی، طراحی کامپیوتر، روباتیک و …) کاربرد دارد. APL زبانی بسیار قوی و مختصر و مفید است که معمولاً در محیط‌های اینتراکتیو استفاده می‌شود. 

در بخش توضیحات این محیط برنامه‌نویسی آمده که ای‌پی‌ال 2، یک زبان برنامه‌نویسی با امکان تعامل است که بر روی ویندوز امکانات گسترده‌ای را در اختیار توسعه‌دهنده قرار می‌دهد. این محیط به توسعه‌دهنده امکاناتی گسترده را برای نوشتن کدها به زبان APL2, C, Java, Visual Basic می‌دهد تا امکان دسترسی به فانکشن‌ها و آرایه‌ها نیز فراهم باشد. پردازش موازی، ابزارهای مربوط به اینترنت، پردازش گرافیکی، دسترسی به انواع مختلف پایگاه‌های داده، اینترفیس TCL، مانیتورینگ بهره‌وری و … از دیگر خصوصیات این نرم افزار به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار IBM Workstation APL2 for Multiplatforms را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار IBM Workstation APL2 for Multiplatforms :

– دارا بودن محیط توسعه قابل تعامل

– دارا بودن اینترفیس COM

– دارا بودن لایبری‌های پیشرفته

– دارا بودن اینترفیس انعطاف‌پذیر برنامه‌نویسی

– امکان نظارت بر پرفرمنس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IBM APL2.cover1  258x300 - دانلود IBM Workstation APL2 for Multiplatforms 2.0.27 - محیط برنامه‌نویسی آی‌بی‌ام

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR