دانلود بازی Sand Balls 1.1.7 – توپ‌های شنی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sand Balls 1.1.7 - توپ‌های شنی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Sand Balls برای اندروید

| بازی توپ‌های شنی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Sand Balls 1.1.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی‌سازی SayGames است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نر گرفته‌ایم، عنوانی تازه و خوش‌ساخت برای دوست‌داران سری بازی‌های ساده و آسان است. این بازی که در سبک پازل و تفننی ساخته شده، قادر است شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم کند تا بتوانید از تجربه محیط دوست‌داشتنی و فوق‌العاده آن لذت ببرید. گرافیک رنگارنگ و دوست‌داشتنی، گیم‌پلی ساده و دارا بودن ده‌ها مرحله معمایی و سرگرم‌کننده از مهم‌ترین خصوصیات این بازی محبوب و پرطرفدار به شمار می‌روند.

در محوریت داستانی این بازی، شما باید تعدادی توپ رنگی را از نقطه شروع تا پایان هدایت کنید. برای انجام این کار لازم است که توپ‌ها را از بین شن و ماسه‌ها عبور داده و آن‌ها را به مقصد یا نقطه پایانی برسانید. چیزی که سبک این بازی را نسبت به دیگر عناوین هم‌سبک خود مجزا می‌کند، امکان کنار زدن ماسه‌ها با لمس انگشت است. بدین صورت که شما با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه نمایش، مسیر حرکت کردن توپ‌ها را تعیین می‌کنید تا بتوانند از مسیر آماده شده توسط شما عبور و به نقطه پایان برسانند. هم اکنون می توانید بازی Sand Balls را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sand Balls :

– امکان رانندگی در شب و روز

– قابلیت تجربه رانندگی در 10 مسیر متنوع

– دارا بودن 4 سبک اتومبیل‌رانی مختلف

– گرافیک 3 بعدی و واقع‌گرایانه

– امکان رانندگی با 25 اتومبیل مختلف (از جمله مدل‌های ایرانی)

– صداپردازی واقعی

– امکان نمایش دریفت‌های زیبا و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sand Balls1 84x150 - دانلود بازی Sand Balls 1.1.7 - توپ‌های شنی برای اندروید + نسخه بی نهایت Sand Balls2 84x150 - دانلود بازی Sand Balls 1.1.7 - توپ‌های شنی برای اندروید + نسخه بی نهایت Sand Balls3 84x150 - دانلود بازی Sand Balls 1.1.7 - توپ‌های شنی برای اندروید + نسخه بی نهایت Sand Balls4 84x150 - دانلود بازی Sand Balls 1.1.7 - توپ‌های شنی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR