دانلود RoughAnimator – animation app 1.7.7 – Paid – نرم افزار انیمیشن‌سازی برای اندروید

دانلود RoughAnimator - animation app 1.7.7 (Paid) - نرم افزار انیمیشن‌سازی برای اندروید

 

دانلود RoughAnimator – animation app برای اندروید

| نرم افزار انیمیشن‌سازی برای اندروید |

 

RoughAnimator – animation app 1.7.7 – Paid نام یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ساخت انیمیشن‌های متحرک و زیبا در گوشی‌های موبایل اندرویدی است. به کمک این برنامه، کاربران می‌توانند انواع ترسیمات دیجیتالی خود را متحرک‌سازی کرده و آن را در قالب انیمیشن‌هایی جذاب و دوست‌داشتنی با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این روزها با توجه به رشد و پیشرفت کاربرد شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران، استفاده از انیمیشن‌ها محبوبیت خاصی در بین کاربران داشته و خوشبختانه با وجود در دسترس بودن ابزارهای مخصوص جهت ساخت انیمیشن‌های این‌چنینی، دست کاربران را در این زمینه باز گذاشته است. به شما علاقه‌مندان حرفه ساخت انیمیشن این مژده را می‌دهیم که با استفاده از RoughAnimator، دیگر ساختن انیمیشن کاری سخت و دشوار نخواهد بود؛ زیرا که تمامی کارها در محیط کاربری ساده و زیبای این نرم افزار صورت خواهد گرفت و شما با چند لمس ساده قادر هستید اشیای دلخواه خود در تصاویر را متحرک کنید.

اپلیکیشن فعلی به عنوان یک محصول ساده و کاربردی برای سیستم‌عامل اندروید از سوی یک انیمیشن‌کار حرفه‌ای ساخته شده است که بر تمامی جنبه‌های این حرفه آشنایی کامل داشته و سعی کرده تمامی نیازهای افراد را در قالب محیطی ساده و زیبا فراهم آورد. بنابراین در صورتی که شما هیچ پیش‌زمینه‌ای هم در رابطه با این حرفه نداشته باشید، باز هم قادر هستید ابزار فعلی را برای ساخت انیمیشن‌های دلخواه خود مورد استفاده قرار داده و ضمن کار با فریم‌ها، رفته رفته در این زمینه به یک فرد خبره و ماهر بدل شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار RoughAnimator – animation app برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RoughAnimator – animation app :

– دارا بودن جدول زمانی پیشرفته برای تعیین لایه‌ها، مدت زمان حرکت آنان و …

– قابلیت تغییر در پوسته لایه‌ها

– امکان پیش‌نمایش خروجی انیمیشن‌ها

– قابلیت اضافه کردن صدای پس‌زمینه و لیپ سینک

– امکان استفاده از براش‌های حرفه‌ای

– امکان تعیین کیفیت و رزولوشن فایل خروجی

– امکان ذخیره‌سازی انیمیشن‌ها در فرمت‌های مختلف فلش، گیف و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RoughAnimator1 150x113 - دانلود RoughAnimator - animation app 1.7.7 - Paid - نرم افزار انیمیشن‌سازی برای اندروید RoughAnimator2 150x113 - دانلود RoughAnimator - animation app 1.7.7 - Paid - نرم افزار انیمیشن‌سازی برای اندروید RoughAnimator3 150x113 - دانلود RoughAnimator - animation app 1.7.7 - Paid - نرم افزار انیمیشن‌سازی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR