دانلود بازی Xtreme Drift 2 2.2 – تجربه دریفت با اتومبیل‌های ایرانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Xtreme Drift 2 1.4 - تجربه دریفت با اتومبیل‌های ایرانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Xtreme Drift 2 برای اندروید

| تجربه دریفت با اتومبیل‌های ایرانی برای اندروید + دیتا |

 

Xtreme Drift 2 2.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از توسعه‌دهنده ایرانی MehdiRabiee است. اگر شما نیز از دوست‌داران تجربه رقابت اتومبیل‌رانی در گوشی موبایل خود هستید، در این مطلب برای شما یک شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده را آماده کرده‌ایم که فرصت تجربه دریفت با انواع اتومبیل‌های مختلف ایرانی را برای شما فراهم می‌آورد. در این بازی، شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را از میان طیف وسیعی از مدل‌ها انتخاب و برای رقابت با دیگر رانندگان وارد شهر شوید. مسابقات شما در حال و هوایی پرتنش و جذاب با حضور ده‌ها راننده خبره دنبال می‌شود که امکان رانندگی با ماشین‌های ایرانی همچون پراید، پژوی 405 و … جذابیت آن را دوچندان کرده است.

سبک این بازی، مختص علاقه‌مندان به دریفت بر روی آسفالت است. مهارت اتومبیل‌رانی خود را بهبود بخشید و با به نمایش گذاشتن دریفت‌هایی جذاب و دیدنی، از تجربه گیم‌پلی بازی لذت ببرید. – امکان رانندگی در شب و روز، قابلیت بازی در 4 حالت متنوع، امکان رانندگی در مسیرهی مختلف، دارا بودن تعداد 25 اتومبیل داخلی و خارجی متنوع، صداپردازی جذاب و در نهایت رافیک 3 بعدی و بسیار عالی از مهم‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌ورند. هم اکنون می توانید بازی Xtreme Drift 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Xtreme Drift 2 :

– امکان رانندگی در شب و روز

– قابلیت تجربه رانندگی در 10 مسیر متنوع

– دارا بودن 4 سبک اتومبیل‌رانی مختلف

– گرافیک 3 بعدی و واقع‌گرایانه

– امکان رانندگی با 25 اتومبیل مختلف (از جمله مدل‌های ایرانی)

– صداپردازی واقعی

– امکان نمایش دریفت‌های زیبا و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Xtreme Drift 21 150x85 - دانلود بازی Xtreme Drift 2 2.2 - تجربه دریفت با اتومبیل‌های ایرانی برای اندروید + دیتا Xtreme Drift 22 150x85 - دانلود بازی Xtreme Drift 2 2.2 - تجربه دریفت با اتومبیل‌های ایرانی برای اندروید + دیتا Xtreme Drift 23 150x85 - دانلود بازی Xtreme Drift 2 2.2 - تجربه دریفت با اتومبیل‌های ایرانی برای اندروید + دیتا Xtreme Drift 24 150x85 - دانلود بازی Xtreme Drift 2 2.2 - تجربه دریفت با اتومبیل‌های ایرانی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33/51/172 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR