دانلود Devart Entity Developer Express Edition 6.6.852 – طراحی و ویرایش مدل‌های ORM

دانلود Devart Entity Developer Express Edition 6.6.852 - طراحی و ویرایش مدل‌های ORM

 

دانلود Devart Entity Developer

| نرم افزار طراحی و ویرایش مدل‌های ORM |

 

Devart Entity Developer Express Edition 6.6.852 نام یک ابزار جدید برای انتیتی فریمورک و مدل‌سازی LINQ to SQL است که شما را قادر می‌سازد بتوانید مدل‌های ORG را بدون نوشتن کد XML طراحی کنید. نرم افزار فعلی در واقع یک ابزار عملی با امکان کاربرد حرفه‌ای برای توسعه‌دهندگان و مدیران پایگاه داده است که می‌خواهند عمل طراحی NHibernate, Entity Framework, LinqConnect و یا LINQ to SQL را در نمایی گرافیکی به انجام برساند. تکنیک ORB (Object-Rational Mapping)، روشی است که برنامه‌نویسی را قادر می سازد تا بدون نیاز به دستکاری مستقیم بر روی پایگاه داده، دیتای مدنظر خود را از طریق کوئری سمت برنامه مورد کاربرد و استفاده قرار دهد.

با گذشتن از محدودیت یادگیری زبان اس کیو ال (SQL)، این تکنیک توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا بتوان بدون نیاز به یادگیری این مهارت به طور مستقیم از روی نرم افزار به پایگاه داده دسترسی و دیتای آن را مورد استفاده قرار دهد. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند مدل ORM خود را برای کار با دیتای پایگاه داده ایجاد نموده و از آن برای تولید خودکار کدها در پروژه‌های ویژوال استودیو بهره گیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Devart Entity Developer Express Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Devart Entity Developer Express Edition :

– امکان طراحی سطوح دسترسی دیتا به صورت گرافیکی و تولید خودکار کدها

– وجود خطاهای کمتر به علت عدم نیاز به کدنویسی دستی

– دارا بودن ده‌ها ابزار حرفه‌ای برای طراحی مدل‌های ORM برای دسترسی به دیتا در دات نت

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Devart Entity Developer.cover1  300x228 - دانلود Devart Entity Developer Express Edition 6.6.852 - طراحی و ویرایش مدل‌های ORM

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR