دانلود DeepL Pro 3.1.13276 + Portable – ابزار ترجمه حرفه‌ای متن در محیط ویندوز

دانلود DeepL 1.6.3 Beta - ابزار ترجمه حرفه‌ای متن در محیط ویندوز

 

دانلود DeepL

| ابزار ترجمه حرفه‌ای متن در محیط ویندوز |

| مترجمی حرفه ای تر از گوگل ترانسلیت و مترجم بینگ مایکروسافت |

 

DeepL Pro 3.1.13276 + Portable نام یک ابزار ترجمه متن جدید و حرفه‌ای برای کاربران در محیط سیستم‌عامل ویندوز است. شاید در همان لحظه که مطالعه این مطلب را آغاز کرده‌اید، با این فکر در ذهن خود کلنجار می‌روید که با وجود ابزار قدرتمندی همچون گوگل ترنسلیت (Google Translate)، چه دلیلی دارد که به سراغ ابزار دیگری برویم؟ پاسخ این سوال، در محدودیت‌هایی است که گوگل ترنسلیت دارد! مترجم گوگل، تنها قادر است متونی را برای شما ترجمه کند که عینا عبارت آن را در کادر مخصوص آن وارد کرده و با انتخاب زبان مقصد، ترجمه آن را مشاهده کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید متون نمایش داده شده محیط‌ ویندوز را هم ترجمه کنید. در واقع این نرم افزارف هیچ نیازی به وارد کردن متون قابل ویرایش ندارد؛ زیرا که تکنولوژی تشخیص متن این برنامه شما را قادر می‌سازد تا تمامی متون نمایش داده شده در محیط ویندوز را به عنوان ورودی به برنامه وارد نموده و ترجمه آن را در زبان دلخواه خود دریافت کنید.

دیپ‌ال، یک ماشین مترجم پیشرفته و حرفه‌ای است که با استفاده از آن شما کاربران عزیز می‌توانید متون دلخواه خود در هر بخشی از ویندوز را انتخاب و معادل آن در زبان دلخواه خود را تحویل بگیرید. این نرم افزار، سرعتی بسیار بالا در ترجمه متون را به شما پیشنهاد می‌کند. بدین صورت که تنها با انتخاب متن دلخواه خود در سیستم، سریعا یک باکس مخصوص برای ترجمه عبارت انتخابی در بخش پایین صفحه نمایش برای شما نشان داده می‌شود که با کلیک بر روی آن می‌توانید ترجمه عبارت دلخواه خود را مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار DeepL را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DeepL :

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در ترجمه متن و عبارات

– قابلیت ترجمه تمامی متون نمایش داده شده در ویندوز

– دارا بودن روش کاملا نوآورانه و جدید برای ترجمه متن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DeepL.cover1  300x161 - دانلود DeepL Pro 3.1.13276 + Portable - ابزار ترجمه حرفه‌ای متن در محیط ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 123/515 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR