دانلود Pencil 3.1.0 x86/x64 – نرم افزار طراحی رابط گرافیکی (GUI) برای اپ دسکتاپ و موبایل

دانلود Pencil 3.1.0 x86/x64 - نرم افزار طراحی رابط گرافیکی (GUI) برای اپ دسکتاپ و موبایل

 

دانلود Pencil

| نرم افزار طراحی رابط گرافیکی (GUI) برای اپ دسکتاپ و موبایل |

 

Pencil 3.1.0 x86/x64 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه طراحی رابط گرافیکی (GUI) برای برنامه‌های دسکتاپ و موبایل است. اگر شما هم در حوزه برنامه‌نویسی و یا طراحی رابط گرافیکی (UI/UX) موبایل یا دسکتاپ فعالیت دارید، احتمالا از اهمیت بالای این بخش از محصول برای عرضه به بازار مطلع هستید. رابط گرافیکی، در واقع لایه‌ای از محصول نرم افزاری است که کاربر و یا مخاطب با آن در تعامل خواهد بود. در واقع زمانی که یک کاربر محصول نرم افزاری شما را بر روی موبایل یا دسکتاپ خود اجرا می‌کند، در نگاه اول یا عاشق رابط گرافیکی آن می‌شود و یا اینکه در همان ابتدا نسبت به آن حس بدی پیدا می‌کند. نکته مهمی که بسیاری از توسعه‌دهندگان نرم افزار نسبت به آن بی‌توجه هستند، اهمیت بالای طراحی رابط گرافیکی نرم افزار پیش از عرضه رسمی آن است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک ابزار جامع و قدرتمند در زمینه طراحی رابط گرافیکی است که شما می‌توانید آن را در طراحی پروژه‌های خود (دسکتاپ یا موبایل) به کار برید. محیط گرافیکی این نرم افزار به نحوی طراحی شده که شما بتوانید در یک زمان چندین پروژه مختلف را در تب‌هایی مجزا از هم اجرا کرده و بر روی آن‌ها شروع به کار کنید. در ادامه، وجود ده‌ها شکل هندسی مختلف در این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا بتوانید رابط گرافیکی مدنظر خود برای محصول نرم افزاری‌تان را طراحی کرده و ظاهر آن را درست مطابق با سلیقه خود درآورید. هم اکنون می توانید نرم افزار Pencil را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pencil :

– امکانات جامع در زمینه طراحی رابط گرافیکی محصولات نرم افزاری

– مناسب برای طراحی رابط کاربری اپ موبایل/دسکتاپ

– امکان کار بر روی چندین پروژه به طور همزمان

– دارا بودن اشکال هندسی مختلف برای به‌کارگیری در ترسیمات گرافیکی

– دارا بودن ده‌ها قالب از پیش آماده برای استفاده در طرح‌ها

– دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pencil.cover1  300x176 - دانلود Pencil 3.1.0 x86/x64 - نرم افزار طراحی رابط گرافیکی (GUI) برای اپ دسکتاپ و موبایل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 83 + 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR