دانلود WeatherMate 4.11 – نرم افزار مشاهده و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا

دانلود WeatherMate 4.11 - نرم افزار مشاهده و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا

 

دانلود WeatherMate

| نرم افزار مشاهده و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا |

 

WeatherMate 4.11 نام یک ابزار رایگان، جدید و قدرتمند برای کاربرانی است که می‌خواهند همواره به اطلاعاتی جامع از وضعیت آب و هوای روزها و ساعات آینده در دسکتاپ ویندوز دسترسی داشته باشند. به کمک این نرم افزار، امکانی برای شما مهیا خواهد شد که بتوانید ویجت‌هایی زیبا حاوی اطلاعاتی جامع از وضعیت آب و هوا در ناط مختلف کشور را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار داده و با گذشت زمان هم تغییرات آن را به طور لحظه‌ای مشاهده نمایید. زیرنظر گرفتن وضعیت آب و هوا از نمای پنجره اتاق، اداره یا …، راه مناسبی برای تشخیص دمای واقعی نیست! علاوه بر این، ممکن است پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در اخبار تلویزیون تنها در ساعات خاصی پخش شود و اینکه حتی امکان دسترسی به تلویزیون در ساعات مختلف شبانه‌روز برای همه فراهم نباشد. اگر شما نیز می‌خواهید همواره به اطلاعاتی جامع از وضعیت آب و هوا در میزکار رایانه خود دسترسی داشته باشید، ابزار فعلی یک گزینه بسیار مناسب و عالی بدین منظور به شمار می‌رود.

حتی در صورتی که تمامی امکانات این نرم افزار را فعال کرده باشید، باز هم مصرف آن از منابع سخت‌افزاری سیستم در بهینه‌ترین حالت ممکن خواهد بود. با اجرای این نرم افزار شما با نمایی گرافیکی و زیبا مواجه می‌شوید که اطلاعات مورد نظرتان در رابطه با آب و هوای ساعات و یا روزهای آینده را به نمایش می‌گذارد. این نرم افزار امکانات متعددی را در زمینه پیش‌بینی و نمایش وضعیت آب و هوا در خود دارد که شما می‌توانید هریک از آن‌ها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد که بتوانید وضعیت آب و هوا در شهری خاص را زیرنظر گرفته تا در صورت وقوع علائم سردی و یا بارش در آن منطقه، سریعا به شما هشدار داده شود. از دیگر امکانات کاربردی این برنامه می‌توان به نمایش وضعیت دما، رطوبت، شدت بارش و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار WeatherMate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WeatherMate :

– امکان کاربرد ساده و آسان

– امکانات شخصی‌سازی متعدد

– امکان نمایش اطلاعات هواشناسی مربوط به نقاط مختلف جهان

– امکان دسترسی ساده بر روی دسکتاپ ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WeatherMate.cover1  154x300 - دانلود WeatherMate 4.11 - نرم افزار مشاهده و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR