دانلود بازی Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands برای PC

دانلود بازی Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands برای PC

 

دانلود بازی Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands برای کامپیوتر

| بازی کاوشگران جزیره |

| نسخه HOODLUM |

 

Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Lemonbomb Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک ماجراجویی کشاورزی در جهانی آزاد و پر از معماهای سرگرم‌کننده و جذاب در این بازی انتظار شما را می‌کشد. شما به همراه گروهی از خدمه کشتی خود، در یک مجمع‌الجزایر ناشناخته گیر افتاده‌اید. به عنوان فرزند ناخدای کشتی، وظیفه یافته‌اید که یک محل مناسب را برای اقامت بازماندگان ترتیب داده و شرایط را برای بقای افراد در آنجا مهیا کنید. از آنجا که منابع غذایی محدود هستند، شما باید محصولات خود را بکارید و مزرعه‌ای کوچک را به راه بیندازید.

البته باید به خاطر داشته باشید که هدف اصلی شما در بازی، ساخت یک کشتی جدید است. بنابراین در کنار فعالیت‌هایی همچون کشاورزی و تامین علوفه برای دام‌ها، باید منابع دیگر همچون چوب، طناب و … را نیز از جزایر اطراف جمع‌آوری و به کمک آن‌ها کشتی جدیدی را بسازید. علاوه بر این، خطرات و تهدیدات متعددی نیز در جزیره فعلی متوجه شما و خدمه خواهد بود که تنها با تلاش و دقت خود می‌توانید از پس آن‌ها بر بیایید. با گذشت زمان، رفته رفته متوجه می‌شوید که جزایر اطراف همگی نفرین شده و غیرقابل اعتماد هستند. در واقع به نظر می‌رسد که شما و خدمه تنها افراد حاضر در این جزیره نیستید. بنابراین لازم است که هرچه سریع‌تر شرایط را برای ساخت کشتی و فرار از این منطقه فراهم کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands1 300x169 - دانلود بازی Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands برای PC Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands2 300x169 - دانلود بازی Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands برای PC

 

Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands3 300x169 - دانلود بازی Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands برای PC Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands4 300x169 - دانلود بازی Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands برای PC

 

تریلر بازی Stranded Sails Explorers of the Cursed Islands :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Dual-Core: 2Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4000 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 716 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR