دانلود بازی Grand Mountain Adventure 1.018 – ماجراجویی کوهستان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Grand Mountain Adventure 1.018 - ماجراجویی کوهستان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Grand Mountain Adventure برای اندروید

| ماجراجویی کوهستان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Grand Mountain Adventure 1.018 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Toppluva AB است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، یک شبیه‌سازی بسیار جذاب و ماجراجویانه در کوهستان‌هایی پوشیده از برف است که در آن باید مهارت خود در ورزش اسکی را به نمایش بگذارید. این بازی، تمامی جنبه‌های ورزش حرفه‌ای اسکی را در خود دارد که شما بتوانید با تجربه آن، به حال و هوایی واقع‌گرایانه از دنیای ورزش اسکی قدم بگذارید.

شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط‌های برفی، امکان ماجراجویی در محیط‌ها به صورت آزادانه، قابلیت ایفای نقش در 5 کوهستان مختلف، امکان یادگیری مهارت‌های مختلف ورزش اسکی و … از مهم‌ترین خصوصیاتی است که در همان ابتدای امر نسبت به آنان علاقه پیدا خواهید کرد. در صورتی که شما نیز از تجربه بازی‌هایی در سبک شبیه‌سازی لذت می‌برید، پیشنهاد ما این است که بازی ماجراجویی در کوهستان را دانلود کرده و تا مدت‌ها سرگرم آن شوید. هم اکنون می توانید بازی Grand Mountain Adventure را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Grand Mountain Adventure :

– شبیه‌سازی 5 کوهستان مختلف برای تجربه ماجراجویی

– امکان تجربه ورزش اسکی با حرفه‌ای ترین تجهیزات موجود

– امکان تجربه بازدید از مناطق مختلف برفی

– امکان ثبت رکورد و رقابت با دیگر پلیرها

– امکان کشف مناطق مخفی

– امکان یادگیری انواع مختلف مهارت‌ها، پرش‌، چرخش و … در محیط‌های برفی

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Grand Mountain Adventure 1 150x87 - دانلود بازی Grand Mountain Adventure 1.018 - ماجراجویی کوهستان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Grand Mountain Adventure 2 150x87 - دانلود بازی Grand Mountain Adventure 1.018 - ماجراجویی کوهستان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Grand Mountain Adventure 3 150x87 - دانلود بازی Grand Mountain Adventure 1.018 - ماجراجویی کوهستان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Grand Mountain Adventure 4 150x87 - دانلود بازی Grand Mountain Adventure 1.018 - ماجراجویی کوهستان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 + 183 + 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR