دانلود TraySearch 5.4.1 – ابزار جستجوی آسان و سریع فایل‌ها در ویندوز

دانلود TraySearch 5.4.1 - ابزار جستجوی آسان و سریع فایل‌ها در ویندوز

 

دانلود TraySearch

| ابزار جستجوی آسان و سریع فایل‌ها در ویندوز |

 

TraySearch 5.4.1 نام یک ابزار ساده و کم‌حجم به منظور جستجوی سریع اطلاعات و ساخت شرتکات از آن در ویندوز است. در صورتی که شما هم روزانه چندین ساعت به طور مداوم با رایانه مشغول به کار باشید، احتمالا مشکلات متعددی برای کار و دسترسی به اطلاعات پرکاربرد خود دارید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید فرآیند دسترسی به اطلاعات پرکاربرد خود را تسهیل بخشید. فرقی نمی‌کند که اطلاعات مورد نظر شما طی فرآیند جستجو در کدام بخش از سیستم قرار داشته باشند؛ زیرا که تنها با وارد کردن عنوان فایل خود می‌توانید شاهد نتایج جستجوی آن در هارد دیسک، شبکه، فلش و … باشید.

رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده تا کاربران بتوانند در نهایت سادگی با کلیک بر روی آیکون آن در بخش System Tray به منوی اصلی آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، امکان دیگری که در نرم افزار فوق گنجانده شده قابلیت ذخیره و نگهداری آدرس هر فایل است که در ادامه بتوانید به منظور دسترسی سریع‌تر به آن، از همین آدرس‌ها برای ساخت شرتکات در ویندوز استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار TraySearch را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TraySearch :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان جستجوی آسان و سریع اطلاعات موجود در هارد، فلش، شبکه و …

– امکان دسترسی سریع به منوی نرم افزار از طریق شرتکات Win + Z

– قابلیت ذخیره و نگهداری آدرس فایل‌های پر استفاده

– امکان ساخت شرتکات از روی آدرس‌ها جهت دسترسی سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TraySearch.cover1  300x124 - دانلود TraySearch 5.4.1 - ابزار جستجوی آسان و سریع فایل‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز
فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : JAR
  • حجم : 2.85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR