دانلود Serial KeyGen 1.1 – تولید کد و سریال فعال‌سازی برای استفاده برنامه‌نویسان

دانلود Serial KeyGen 1.1 - تولید کد و سریال فعال‌سازی برای استفاده برنامه‌نویسان

 

دانلود Serial KeyGen

| تولید کد و سریال فعال‌سازی برای استفاده برنامه‌نویسان |

 

Serial KeyGen 1.1 نام یک ابزار جدید و رایگان برای توسعه‌دهندگانی است که می‌خواهند اپلیکیشن خود را در قالب دو نسخه رایگان و غیررایگان در اختیار مخاطب قرار دهند. همانطور که می‌دانید، یکی از روش‌هایی که عمده نرم افزارهای رایانه‌ای برای فعال‌سازی استفاده می‌کنند، سریال و کدهایی شامل حروف و اعداد است. در صورتی که شما نیز یک محصول نرم افزاری را آماده انتشار کرده‌ و قصد دارید که نسخه غیر رایگان آن را به همین روش در اختیار مخاطبان قرار دهید، نرم افزار فعلی تا حد زیادی می‌تواند برای شما کاربردی و مفید واقع گردد.

به کمک این برنامه، امکانی مهیاست تا شما بتوانید بسته به نوع نیاز خود، سریال و کد فعال‌سازی تولید کنید. با به‌کارگیری کدها در روش فعال‌سازی مورد نظر خود، این امکان برایتان مهیا خواهد شد که بتوانید فعال سازی نرم افزار خود را مشروط به وارد کردن کدهای تولید شده کنید. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند، امکانی را مهیا می‌کند که به آسانی بتوانید نسخه غیررایگان نرم افزار خود را در اختیار مخاطب قرار داده و از امنیت بالای نرم افزار خود در برابر هک، کرک و … اطمینان حاصل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Serial KeyGen را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Serial KeyGen :

– امکان تولید رمز و سریال فعال‌سازی در تعداد بالا

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان تولید کد در تعداد کاراکتر دلخواه

– امکان تهیه خروجی سریال‌های تولید شده در انواع فرمت‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Serial KeyGen.cover1  300x239 - دانلود Serial KeyGen 1.1 - تولید کد و سریال فعال‌سازی برای استفاده برنامه‌نویسان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR