دانلود دوره آموزش لینوکس اوبونتو – Ubuntu Linux : The Complete Course For Beginners 2019 – Udemy

دانلود دوره آموزش لینوکس اوبونتو - Ubuntu Linux : The Complete Course For Beginners 2019 - Udemy

 

دانلود دوره آموزش لینوکس اوبونتو

| Ubuntu Linux : The Complete Course For Beginners 2019 |

MP4 | | Duration: 4 hours | Language: English

 

دوره آموزش لینوکس اوبونتو (Ubuntu Linux : The Complete Course For Beginners 2019) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. لینوکس اوبونتو (Linux Ubuntu) از محبوب‌ترین توزیع‌های لینوکس است که میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا آن را به عنوان سیستم‌عامل انتخابی خود در کامپیوتر و لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌دهند. در صورتی که شما هم تصمیم به مهاجرت از ویندوز به لینوکس را دارید، بهترین انتخاب موجود برایتان اوبونتو خواهد بود. با وجود اینکه در تازه‌ترین نسخه‌های لینوکس اوبونتو، تقریبا همه ابزارهای مورد انتظار کاربران در دسترس قرار داشته و تفاوت چندانی را نمی‌توان بین آن و ویندوز قائل بود، ولی باز هم بسیاری از کاربران برای مهاجرت به این سیستم‌عامل مردد بوده و تصور می‌کنند ناآشنایی با امکانات مختلف آن ممکن است برایشان دردسر شود.

در صورتی که شما هم می‌خواهید به سیستم‌عامل لینوکس اوبونتو مهاجرت کنید و قصد دارید پیش از این کار با دستورات مختلف و پرکاربرد آن آشنا شوید، ما برایتان دوره آموزشی جدیدی را دقیقا به همین منظور آماده کرده‌ایم. در پایان این دوره، دانش‌آموزان به اطلاعات کافی در رابطه با نحوه کار با این سیستم عامل دست پیدا کرده و به آسانی می‌توانند اوبونتو را همانند یک سیستم‌عامل عادی مورد استفاده قرار دهند. این دوره، مجموعه کامل انواع دستورات پرکاربرد را در خود جای داده که حتی افراد مبتدی نیز بتوانند از محتوای ارزشمند آن بهره‌ ببرند. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش نصب لینوکس اوبونتو :

– مناسب برای مدیران شبکه در سیستم‌هایی با سیستم‌عامل لینوکس

– مناسب برای افراد مبتدی لینوکس

– آشنایی با امکانات مختلف لینوکس

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 2.05 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR