دانلود بازی Strike Ops 1.0.1 – بازی تیراندازی اول شخص در سبک کانتر استریک برای اندروید

دانلود بازی Strike Ops 1.0.1 - بازی تیراندازی اول شخص در سبک کانتر استریک برای اندروید

 

دانلود بازی Strike Ops برای اندروید

| بازی تیراندازی اول شخص در سبک کانتر استریک برای اندروید |

 

Strike Ops 1.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Fire Shrike Games است. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به سبک بازی اکشن و اول شخص در حال و هوای بازی دوست‌داشتنی و جذاب کانتر استریک هستید، ما برایتان یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده را برای موبایل در نظر داریم. روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان عناوین بازی‌های اندرویدی افزوده می‌شود؛ در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به تجربه یک بازی اکشن و اول شخص در موبایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جذاب را از دست ندهید.

یکی از خصوصیات مهم و پرطرفدار در رابطه با این بازی، امکان تشکیل گروه‌های چند نفره با حضور دیگر پلیرها در سراسر دنیاست که امکان نبرد تیمی در برابر همدیگر را برای دوست‌داران این سبک از بازی‌ها فراهم می‌کند. وجود ده‌ها اسلحه مختلف برای استفاده از آن طی ماموریت‌ها، امکان ایفای نقش در موقعیت‌های مکانی مختلف و قابلیت انتخاب شخصیت دلخواه از میان 6 کاراکتر مختلف از دیگر امکانات جالب توجه این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Strike Ops را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Strike Ops :

– امکان رویارویی با ده‌ها پلیر مختلف از سراسر دنیا

– قابلیت به نمایش گذاشتن مهارت‌های تاکتیکی در عرصه نبرد

– دارا بودن 6 شخصیت مختلف برای انتخاب با خصوصیات متنوع هریک

– گرافیک‌ بسیار عالی و چشم‌نواز

– شباهت بسیار به گیم‌پلی بازی کانتر استریک

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Strike Ops1 150x84 - دانلود بازی Strike Ops 1.0.1 - بازی تیراندازی اول شخص در سبک کانتر استریک برای اندروید Strike Ops2 150x84 - دانلود بازی Strike Ops 1.0.1 - بازی تیراندازی اول شخص در سبک کانتر استریک برای اندروید Strike Ops3 150x84 - دانلود بازی Strike Ops 1.0.1 - بازی تیراندازی اول شخص در سبک کانتر استریک برای اندروید Strike Ops4 150x84 - دانلود بازی Strike Ops 1.0.1 - بازی تیراندازی اول شخص در سبک کانتر استریک برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 125 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR