دانلود کتاب فارسی داده‌کاوی برای برنامه‌نویسان – نسخه PDF

دانلود کتاب فارسی داده‌کاوی برای برنامه‌نویسان - نسخه PDF

 

دانلود کتاب داده‌کاوی برای برنامه‌نویسان

| A Programmer’s Guide to Data Mining: The Ancient Art of the Numerati |

 

کتاب فارسی داده‌کاوی برای برنامه‌نویسان یک مرجع آموزشی پرمحتوا و ترجمه شده از کتابی مرجع با نام (A Programmer’s Guide to Data Mining: The Ancient Art of the Numerati) است که به زحمت جناب آقای مسعود کاویانی به عنوان مترجم و صاحب امتیاز این کتاب ارزشمند در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار می‌گیرد. داده‌کاوی، به مفهوم استخراج اطلاعات نهان در حجم عظیمی از داده‌ها در یک یا چند بانک اطلاعاتی بزرگ گفته می‌شود.  طی چند سال اخیر، علم داده‌کاوی (Data Mining) توانسته به یکی از حوزه‌های محبوب علاقه‌مندان به حرفه برنامه‌نویسی و دیتابیس تبدیل شود؛ تا جایی که بسیاری از کسب و کارها حاضرند هزینه بسیاری را بر روی داده‌کاوی سرمایه‌گذاری کنند.

با پیشرفت سریع فناوری اطلاعات (IT)، بشر شاهد یک رشد انفجاری در تولید داده (DATA) و ظرفیت‌های گردآوری آن در دامنه‌های گوناگون بوده است. در دنیای کسب و کار، پایگاه‌های داده ببسیار بزرگی برای اینگونه تراکنش‌ها وجود دارند که همه روزه بر حجم اطلاعات موجود در آنان نیز افزوده می‌شود. استخراج داده پرارزش از میان حجم عظیمی از داد‌ه‌ها، هنری است که امروز آن را تحت عنوان علم داده‌کاوی می‌شناسند. علم داده‌کاوی، کاربردی گسترده در پروژه‌های نرم افزاری دارد که در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی در این زمینه به خدمت شما عزیزان بازدیدکننده آمده‌ایم. پیشنهاد میکنیم کتاب داده‌کاوی برای برنامه‌نویسان را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: مسعود کاویانی
تعداد صفحات: 449
فرمت: کتاب PDF
زبان: فارسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 17.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR