دانلود CSI Detail 18.1.1 Build 1050 x64 – نرم افزار ترسیم نقشه‌های اجرایی (سازه)

دانلود CSI Detail نرم افزار ترسیم نقشه‌های اجرایی (سازه)

 

دانلود CSI Detail

| نرم افزار ترسیم نقشه‌های اجرایی (سازه) |

 

CSI Detail 18.1.1 Build 1050 x64 نام یک محصول نرم افزار جدید و قدرتمند از شرکت سی‌اس‌آی (CSI) به منظور مدل‌سازی میلگرد و دیگر اجزای سازه بتنی است که بر اساس نتایج نرم افزار محبوب و پرکاربرد ETABS کار می‌کند. شرکت نرم افزاری مذکور، یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های نرم افزاری است که از زمان تاسیس خود در سال 1975 تاکنون، دائما در حال توسعه و طراحی محصولات مرتبط با طراحی و تجزیه و تحلیل سازه‌های ساختمانی بوده که اکنون با معرفی یکی از بهترین ابزارهای ساخت آن‌ها در زمینه تجزیله و تحلیل سازه‌های بتنی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. امکانات گسترده این نرم افزار در طراحی و ساخت نقشه‌ها، تجزیه و تحلیل انواع سازه‌های پیچیده و نمایش گرافیکی گزارشات تحلیلی از مهم‌ترین امکانات آن به شمار می‌رود.

ابزار فعلی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از جزئیات طرح یا سازه ساخته شده، یک مدل کاملا دقیق را بسازید تا بر مبنای آن بتوان گزارشاتی تحلیلی در رابطه با پروژه، هزینه‌های صرف شده و … به دست آورد. با استفاده از این نرم افزار، افراد فعال در حوزه طراحی و یا تجزیه و تحلیل اطلاعات ساختمانی می‌توانند به برآوردی نسبی در رابطه با هزینه‌های پروژه دست یافته و فرآیندهای کاری را با دقت و ظرفیت بهتری به انجام برسانند. هم اکنون می توانید نرم افزار CSI Detail را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CSI Detail :

– امکان به دست آوردن ویوهای دقیق در رابطه با تمامی ابعاد پروژه

– مناسب برای به‌کارگیری در انواع پروژه‌های عمرانی، سازه و …

– امکان تهیه لیست از مواد به کار گرفته شده در طراحی قسمت‌های مختلف

– قابلیت تجزیه و تحلیل و برآورد دقیق از وضعیت پروژه‌های عمرانی

– یکپارچگی کامل با ابزار ETABS

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CSIDetail.cover1  300x246 - دانلود CSI Detail 18.1.1 Build 1050 x64 - نرم افزار ترسیم نقشه‌های اجرایی (سازه)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 403 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR