دانلود بازی Mario Kart Tour 2.6.0 – ماریو کارت تور برای اندروید

دانلود بازی Mario Kart Tour 1.0.1 - ماریو کارت تور برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Mario Kart Tour برای اندروید

| بازی ماریو کارت تور برای اندروید |

 

Mario Kart Tour 2.6.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی .Nintendo Co., Ltd است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک تجربه پرهیجان و جذاب با حضور شخصیت دوست‌داشتنی قارچ‌خور را برای شما به ارمغان می‌آورد. سوپر ماریوی دوست‌داشتنی قصه ما، این بار سوار بر ماشین‌هایی رنگارنگ با دیگر دوستان خود وارد رقابت می‌شود. در صورتی که شما نیز از دوست‌داران بازی محبوب کراش هستید، شاید بد نباشد که در جریان بازی ماریو کارت بتوانید رقابتی مشابه را با حضور شخصیت‌های دوست‌داشتنی بازی قارچ‌خور تجربه کنید. طی مسابقات این بازی شما می‌توانید به نقاط مختلف سفر کرده و از تجربه رقابت‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز لذت ببرید.

بازی ماریو کارت تور، شما را در قالب شخصیت قهرمان سوپر مارو قرار می‌دهد که سفری پرماجرا به نقاط مختلف دنیا خواهد داشت. نکته جذاب در رابطه با این بازی امکان رقابت با دیگر پلیرهای دنیا به صورت آنلاین است که در نوع خود لذت و هیجانی فوق‌العاده را برای شما و دوستان‌تان به ارمغان خواهد آورد. شما در این بازی می‌توانید رانندگان مختلف را انتخاب و با جمع‌آوری ماشین‌ها و جوایز متعدد، دائما در حال افزایش رتبه و وضعیت خود در رقابت با دیگر بازیکنان باشید. پیشنهاد ما این است که با دانلود این بازی، یک بار دیگر تجربه و هیجان دنیای ماریو را به دست آورید. هم اکنون می توانید بازی Mario Kart Tour را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Mario Kart Tour :

– امکان تجربه سفر دور دنیا با سوپر ماریوی راننده!

– امکان تجربه ده‌ها رویداد جذاب و هیجان‌انگیز در دنیای سوپر ماریو

– امکان رقابت با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا

– امکان آزاد کردن خودروها، راننده‌ها، جوایز و …

– حضور شخصیت‌های جذاب و دوست‌داشتنی دنیای بازی قارچ‌خور

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mario Kart Tour1 84x150 - دانلود بازی Mario Kart Tour 2.6.0 - ماریو کارت تور برای اندروید Mario Kart Tour2 84x150 - دانلود بازی Mario Kart Tour 2.6.0 - ماریو کارت تور برای اندروید Mario Kart Tour3 84x150 - دانلود بازی Mario Kart Tour 2.6.0 - ماریو کارت تور برای اندروید Mario Kart Tour4 84x150 - دانلود بازی Mario Kart Tour 2.6.0 - ماریو کارت تور برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 121/126 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR