دانلود زرین پال من 3.9.35 – کیف پول زرین پال برای اندروید

دانلود زرین پال من 3.9.35 - کیف پول زرین پال برای اندروید

 

دانلود زرین پال من برای اندروید

| کیف پول زرین پال برای اندروید |

 

زرین پال من 3.9.35 نام یک نرم افزار مدیریت امور مالی و کیف پول اینترنتی است که با دارا بودن سابقه چند ساله در زمینه کسب و کارهای اینترنتی، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کند. با وجود اینکه چندین سال از ورود کسب و کارهای اینترنتی به ایران گذشته، هنوز هم می‌توان گفت که صاحبان این نوع کسب و کارها هنوز هم نتوانسته‌اند آن را به سمت جایگاه جهانی‌اش سوق دهند. وجود وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی فیک و کلاهبردار، باعث بی‌اعتمادی کاربران نسبت به پرداخت‌‌های اینترنتی شده و حتی گاها مراحل سخت و پیچیده برای گرفتن درگاه بانکی یکی دیگر از دلایل مهم این اتفاق محسوب می شود.

زرین پال که در ابتدا صرفا به عنوان یک درگاه پرداخت در وب فارسی فعالیت می‌کرد، با معرفی یک اپلیکیشن اندرویدی جدید به بازار نرم افزارهای مدیریت امور مالی و کیف پول‌های اینترنتی قدم نهاده است. زرین پال امکان انجام تراکنش‌های مالی از طریق اینترنت به صورت ساده و امن را میسر می‌سازد. شما به کمک این اپلیکیشن قدرتمند می‌توانید تراکنش‌های مالی را از طریق اینترنت انجام داده و خریدهای خود را در محیطی کاملا امن و دور از خطرات سایبری انجام دهید. از دیگر امکانات جذاب این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت انتقال پول (کارت به کارت)، خرید شارژ، بسته اینترنتی، پرداخت قبوض خدماتی و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار زرین پال من برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار زرین پال من :

– امکان عضویت سریع و امن

– قابلیت خرید شارژ برای انواع اپراتورها

– امکان پرداخت در سایت‌های پذیرنده درگاه زرین پال با امنیت بالا

– امکان انتقال وجه به دیگر کارت‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ZarinPal1 85x150 - دانلود زرين پال من 3.9.35 - کیف پول زرین پال برای اندروید ZarinPal2 85x150 - دانلود زرين پال من 3.9.35 - کیف پول زرین پال برای اندروید ZarinPal3 85x150 - دانلود زرين پال من 3.9.35 - کیف پول زرین پال برای اندروید ZarinPal4 85x150 - دانلود زرين پال من 3.9.35 - کیف پول زرین پال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7.36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR