دانلود بازی Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot 1.8 – شبیه‌ساز هلیکوپتر برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot 1.8 - شبیه‌ساز هلیکوپتر برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot برای اندروید

| شبیه‌ساز هلیکوپتر برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot 1.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Flight Sim Studio است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، یک تجربه واقع‌گرایانه و جذاب از پرواز با هلی‌کوپتر را برای شما به تصویر می‌کشد. اصلی‌ترین ماموریت‌های شما در نقش هدایت هلی‌کوپتر، با محوریت جنگ در مناطق جغرافیایی مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به حضور در میادین نبرد در آسمان افغانستان و ویتنام اشاره کرد. در این بازی مجموعه متنوعی از هلی‌کوپترهای نظامی طراحی و قابل دسترس هستند که تماما با الهام‌گیری از نمونه‌های واقعی آنان شبیه‌سازی شده‌اند.

در این بازی جذاب و سرگرم‌کننده، شما به عنوان خلبان شمار متنوعی از هلی‌کوپترهای ایفای نقش می‌کنید که همه آن‌ها از نمونه پیشرفته‌ترین‌ها در نوع خود به شمار می‌روند. علاوه بر این، امکان حضور در مناطق جغرافیایی مربوط به کشورهای مختلف دنیا نیز از دیگر خصوصیات جذابی است که در محتوای این بازی با آن سر و کار خواهید داشت. هم اکنون می توانید بازی Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot :

– دارا بودن تعداد 15 هلیکوپتر مختلف برای تجربه پرواز

– امکان ایفای نقش در ده‌ها ماموریت مختلف نظامی، کمک‌رسانی، امداد و …

– امکان تجربه پرواز با هلی‌کوپتر در انواع محیط‌ها

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تخریب‌ها

– گرافیک سه‌بعدی و عالی

– امکانات گسترده در زمینه کار با انواع سلاح‌ها

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot1 150x84 - دانلود بازی Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot 1.8 - شبیه‌ساز هلیکوپتر برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot2 150x84 - دانلود بازی Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot 1.8 - شبیه‌ساز هلیکوپتر برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot3 150x84 - دانلود بازی Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot 1.8 - شبیه‌ساز هلیکوپتر برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot4 150x84 - دانلود بازی Helicopter Sim Flight Simulator Air Cavalry Pilot 1.8 - شبیه‌ساز هلیکوپتر برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24 + 258 + 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR