دانلود G.Projector 2.4.0 – ابزار کار بر روی نقشه‌های جهانی

دانلود G.Projector 2.4.0 - ابزار کار بر روی نقشه‌های جهانی

 

دانلود G.Projector

| ابزار کار بر روی نقشه‌های جهانی |

 

G.Projector 2.4.0 ابزاری است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید بر روی طیف وسیعی از پروژه‌های مرتبط با داده‌های جغرافیایی کار کنید و انواع مختلف تنظیمات آن‌ها را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. تکنولوژی و پیشرفت علم، برای ما این فرصت را فراهم ساخته که بتوانید انواع مختلف فعالیت‌های روزمره خود را با سرعت، سهولت و دقت بسیار بیشتری به نسبت قبل انجام دهید. کاوش و مطالعه بر روی نقشه‌های مختلف نیز از جمله این موارد است که کاربرد تکنولوژی در آن را نمی‌توان نادیده گرفت. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید انواع مختلف نقشه‌ها را در یک محیط حرفه‌ای وارد کرده و بر روی آن‌ها کار کنید.

ابزار فعلی یک نرم افزار قابل حمل و رایگان است که توسط سازمان‌های مختلفی همچون آژانس فضایی ناسا (NASA) هم پشتیبانی می‌شود. با اجرای این نرم افزار برای اولین بار، شما می‌توانید لایه دلخواه خود از نقشه جهانی را بر روی تصویر کلی از نقشه زمین قرار داده و برای این کار از انواع مختلف فرمت‌های گرافیکی استفاده نمایید. علاوه بر این شما می‌توانید پیش از قرار دادن فایل گرافیکی مورد نظر خود بر روی نقشه زمین، مختصات نقاط مختلف را تعیین کرده و نتایج را به شکلی قابل انتظار تنظیم نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار G.Projector را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار G.Projector :

– امکان کار بر روی انواع پروژه‌های مرتبط با نقشه‌های جغرافیایی

– قابلیت وارد کردن تصاویر گرافیکی در انواع فرمت‌ها به محیط نرم افزار

– امکان دسترسی به نقشه جهانی برای تعیین نقاط و مختصات جغرافیایی مورد نظر در پروژه

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

G.Projector.cover1  300x150 - دانلود G.Projector 2.4.0 - ابزار کار بر روی نقشه‌های جهانی

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز
فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : JAR
  • حجم : 15.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR