دانلود بازی Stormer.io 1.2 – شبیه‌ساز طوفان برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stormer.io 1.1 - شبیه‌ساز طوفان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stormer.io برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز طوفان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stormer.io 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک تفننی از استودیوی بازی سازی Metis Apps است. در صورتی که شما نیز از طرفداران سبک تفننی در بین عناوین بازی‌های اندرویدی باشید، بازی جدید و خلاقانه‌ای که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، احتمالا تا مدت‌ها برایتان جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. شما در این بازی، قدرت کامل یک طوفان بزرگ با توان تخریب بالا را در اختیار دارید و وظیفه‌تان این است که حداکثر میزان خرابی را در محیط اطراف به وجود آورید! با توجه به اینکه قدرت بالای طوفان در اختیار شماست، توانایی کنترل وضع آب و هوا نیز در دستان شما خواهد بود. از این روی شما می‌توانید هرگونه فاجعه ممکن در رابطه با تغییرات آب و هوایی را مطابق با انتخاب‌های خود در محیط بازی به وجود آورید.

بازی اندرویدی فعلی، قدرتی به شما می‌دهد که بتوانید یک طوفان بزرگ را کنترل کنید و با این کار، از انجام تغییرات آب و هوایی لذت ببرید. اینگونه تغییرات معمولا غیرقابل پیش‌بینی هستند. از این روی شما باید با قدرت بالا در کنترل طوفان، آن را درست به مناطق دلخواه خود هدایت کنید. البته در این بازی همه چیز صرف تخریب توسط طوفان نیست؛ در واقع هر مرحله از بازی هدف خاصی را دنبال می‌کند که شما باید با گردباد موجود به نقاط تعیین شده حرکت و ماموریت‌ها را به انجام برسانید. هم اکنون می توانید بازی Stormer.io را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stormer.io :

– دارا بودن گرافیک عالی و چشم‌نواز

– امکان انجام ده‌ا ماموریت پرچالش و جذاب

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stormer.io1  84x150 - دانلود بازی Stormer.io 1.2 - شبیه‌ساز طوفان برای اندروید + نسخه بی نهایت Stormer.io2  84x150 - دانلود بازی Stormer.io 1.2 - شبیه‌ساز طوفان برای اندروید + نسخه بی نهایت Stormer.io3  84x150 - دانلود بازی Stormer.io 1.2 - شبیه‌ساز طوفان برای اندروید + نسخه بی نهایت Stormer.io4  84x150 - دانلود بازی Stormer.io 1.2 - شبیه‌ساز طوفان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR