دانلود Mattermost Desktop 4.2.3 + Portable – ابزار همکاری تیمی و گفتگو با افراد در سازمان

دانلود Mattermost Desktop 4.2.3 + Portable - ابزار همکاری تیمی و گفتگو با افراد در سازمان

 

دانلود Mattermost Desktop

| ابزار همکاری تیمی و گفتگو با افراد در سازمان |

 

Mattermost Desktop 4.2.3 + Portable نام یک ابزار قدرتمند و یکپارچه به منظور فراهم‌سازی امکان برقراری ارتباط مفید و یکپارچه بین کلیه اعضای تیم در سطح سازمان است. همانطور که می‌دانید، این روزها سبک کار و فعالیت در بین افراد یک سازمان به طرق مختلفی انجام می‌گیرد. برخلاف گذشته، این روزها بسیاری از مشاغل به صورت همکاری از راه دور انجام می‌گیرد و در مقابل نیز هنوز هم برخی سازمان‌ها بر حضور فیزیکی افراد در محل کار تاکید دارند. به هر ترتیب، نگهداری و مستندسازی ارتباطات و گفتگوهای بین اعضای مختلف سازمان (چه به صورت فیزیکی و چه به صورت مجازی) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به عنوان مثال ممکن است یک مکالمه گروهی و حل چالش در یک برهه زمانی خاص، راهگشای چالشی مشابه در آینده باشد. به همین دلیل همواره لازم است نحوه انجام گرفتن اقدامات، مراحل مختلف انجام فعالیت‌ها و … به صورت مستند در سطح سازمان قابل دسترس باشد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید فعالیتی یکپارچه و هوشمندانه را در سطح سازمان با دیگر اعضای تیم تجربه کنید. این برنامه در واقع کلاینت نسخه دسکتاپ (ویندوز) ابزاری است که از آن برای انجام مکالمات درون سازمانی استفاده می‌شود. از این نرم افزار، عمدتا به منظور فعالیت در درون تیم‌های دِوآپس (DevOps) استفاده می‌شود تا کلیه فعالیت‌ها از فرآیند توسعه تا عملیات در قالب یک محیط یکپارچه قابل رهگیری باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Mattermost Desktop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mattermost Desktop :

– فراهم‌سازی یک بستر مناسب برای شرکت‌های فعال در زمینه دِوآپس

– امکان برقراری ارتباط با دیگر همکاران از طریق اپ ویندوز، موبایل، مک و لینوکس

– امنیت بسیار بالا و توانایی راه‌اندازی سیستم پیام‌رسانی در مقیاس‌های مختلف

– امکانات گسترده در زمینه راه‌اندازی گفتگوی گروهی، کانال و … با امکان جستجوی متن، ارسال متن، تصویر و …

– امکانات گسترده در زمینه مدیریت و گزارش‌گیری از اطلاعات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mattermost 300x170 - دانلود Mattermost Desktop 4.2.3 + Portable - ابزار همکاری تیمی و گفتگو با افراد در سازمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 ~ 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR