دانلود دوره آموزش برنامه نویسی پایتون: مقدماتی تا پیشرفته – Complete Python Developer in 2019: Zero to Mastery – Udemy

دانلود دوره آموزش برنامه نویسی پایتون: مقدماتی تا پیشرفته - Complete Python Developer in 2019: Zero to Mastery - Udemy

 

دانلود دوره آموزش برنامه نویسی پایتون: مقدماتی تا پیشرفته

| Complete Python Developer in 2019: Zero to Mastery |

MP4 | | Duration: 26.5 hours | Language: English

 

دوره آموزش برنامه نویسی پایتون: مقدماتی تا پیشرفته (Complete Python Developer in 2019: Zero to Mastery) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. این دوره آموزشی سعی می‌کند که علاقه‌مندان به یادگیری مهارت برنامه‌نویسی به زابن پایتون (Python) را از مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته با انواع دستورات مختلف آشنا کند. در صورتی که شما نیز به دنبال یک مرجع آموزشی مناسب برای یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون هستید، به جرأت می‌توان دوره فعلی را یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما پیشنهاد کرد؛ زیرا که کلیه مفاهیم آموزشی این دوره بر اساس آخرین تغییرات زبان برنامه‌نویسی پایتون بوده و این فرصت برایتان مهیاست تا کلیه مفاهیم این زبان را از مباحث مقدماتی تا پیشرفته در قالب یکی از بروزترین دوره‌ها آموزش ببینید.

این دوره مفهومی و مبتنی بر پروژه، سعی می‌کند تا شما علاقه‌مندان به صورت قدم به قدم با مفاهیم مختلف مهارت برنامه‌نویسی پایتون آشنا شده و مجموعا 12 پروژه عملی را نیز به همراه مدرس این دوره بسازید. حتی اگر تاکنون هیچ پیش‌زمینه‌ای از برنامه‌نویسی پایتون کسب نکرده‌اید، باز هم این دوره آموزشی یک پیشنهاد مناسب برای شما محسوب می‌شود. در پایان این دوره شما می‌توانید مهارت حرفه‌ای برنامه‌نویسی پایتون (پایتون دولوپر) را به رزومه خود اضافه کرده و در شرکت‌های بزرگ برنامه‌نویسی شروع به کار کنید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش برنامه نویسی پایتون: مقدماتی تا پیشرفته :

– آشنایی با مفاهیم مقدماتی برنامه‌نویسی

– آشنایی کلی با مسائل پایه در پایتون

– آشنایی با ساختار داده‌ها

– آشنایی با برنامه‌نویسی شیء گرا در پایتون

– آشنایی با نحوه تست و دیباگ در پایتون

– آشنایی با نحوه کار با فایل‌ها

– آشنایی با نحوه نصب و راه‌اندازی محیط‌های مختلف برنامه‌نویسی پایتون

– آشنایی با مهارت توسعه وب و یادگیری ماشین در پایتون

– آشنایی با تکنیک‌های تشخیص چهره در پایتون

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 12.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR