دانلود بازی Bike Mayhem Mountain Racing 1.5 – دوچرخه‌سواری در کوهستان برای اندروید

دانلود بازی Bike Mayhem Mountain Racing 1.5 - دوچرخه‌سواری در کوهستان برای اندروید

 

دانلود بازی Bike Mayhem Mountain Racing برای اندروید

| بازی دوچرخه‌سواری در کوهستان برای اندروید |

 

Bike Mayhem Mountain Racing 1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی .Best Free Games Inc است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده از دوچرخه‌سواری در مناطق کوهستانی به همراه نمایش حرکات جذاب و دیدنی و مانورهای هیجان‌انگیز است. وظیفه شما در آغاز بازی این است که دوچرخه دلخواه خود را انتخاب و با حضور در مناطق کوهستانی از این تجربه جذاب لذت ببرید.

در این بازی سبک‌های مختلفی از رقابت برای شما در نظر گرفته شده که برای کسب مقام قهرمانی در هریک از آن‌ها نیاز به پیروزی در یک چالش خاص دارید. به عنوان مثال، در چالش سرعت شما باید سعی کنید که سریع‌تر از دیگر رقبا به خط پایان برسید و در چالش زمان، باید در زمان‌های تعیین شده از نقاط مختلف عبور کنید. در این بازی مجموعا 19 کوهستان مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با انتخاب یکی از صد دوچرخه موجود، از تجربه دوچرخه‌سواری در این مناطق لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Bike Mayhem Mountain Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bike Mayhem Mountain Racing :

– دارا بودن بیش از 100 دوچرخه کوهستان مختلف

– امکان بهبود و ارتقای دوچرخه‌ها

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه حرکات دوچرخه در کوهستان

– امکان به اجرا گذاشتن حرکات نمایشی زیبا

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و اعتیادآور

– امکان رقابت با دیگر پلیرها به صورت آنلاین

– گرافیک عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bike Mayhem Mountain Racing1 150x84 - دانلود بازی Bike Mayhem Mountain Racing 1.5 - دوچرخه‌سواری در کوهستان برای اندروید Bike Mayhem Mountain Racing3 150x84 - دانلود بازی Bike Mayhem Mountain Racing 1.5 - دوچرخه‌سواری در کوهستان برای اندروید Bike Mayhem Mountain Racing4 150x84 - دانلود بازی Bike Mayhem Mountain Racing 1.5 - دوچرخه‌سواری در کوهستان برای اندروید Bike Mayhem Mountain Racing2 150x84 - دانلود بازی Bike Mayhem Mountain Racing 1.5 - دوچرخه‌سواری در کوهستان برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR