دانلود بازی Sniper Honor: Best 3D Shooting Game 1.4.1 – ماموریت تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sniper Honor: Best 3D Shooting Game 1.4.1 - ماموریت تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Sniper Honor: Best 3D Shooting Game برای اندروید

| بازی ماموریت تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Sniper Honor: Best 3D Shooting Game 1.4.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی 707 INTERACTIVE است. برای افتخار بجنگید! اسلحه تک تیرانداز خود را به دست گرفته و برای حضور در ماموریت‌هایی نفس‌گیر و پرهیجان آماده شوید. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک شبیه‌سازی جذاب و سه‌بعدی از حضور در ماموریت‌هایی است که در آن شما به عنوان یک مامور تک تیرانداز ایفای نقش خواهید کرد. وظیفه شما این است که در ماموریت‌ها به صورت مخفیانه حرکت کرده و ضمن استقرار در مناطق مناسب، بهترین نمایش ممکن خود را از خود نشان دهید.

در شهری که شما حضور دارید، گروه‌های تبهکاری بسیاری فعالیت دارند. انواع مختلف جرایم، دزدی‌ها، گروگان‌گیری و … از جمله ماموریت‌هایی است که شما باید در آن ایفای نقش کرده و عوامل دشمن را از پای درآورید. با توجه به حساسیت ماموریت‌ها، شما باید همواره در تلاش باشید تا بهترین شلیک را از فواصل دور به سمت دشمن روانه کنید. هم اکنون می توانید بازی Sniper Honor: Best 3D Shooting Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sniper Honor: Best 3D Shooting Game :

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و عالی

– دارا بودن گرافیک 3 بعدی و عالی

– امکان استفاده از ده‌ها اسلحه مختلف برای ماموریت‌ها و شرایط متنوع

– دارا بودن ده‌ها ماموریت غیرتکراری و سرگرم‌کننده

– مناسب برای دوست‌داران بازی‌های اکشن و اول شخص

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper Honor1 150x84 - دانلود بازی Sniper Honor: Best 3D Shooting Game 1.4.1 - ماموریت تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Honor2 150x84 - دانلود بازی Sniper Honor: Best 3D Shooting Game 1.4.1 - ماموریت تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Honor3 150x84 - دانلود بازی Sniper Honor: Best 3D Shooting Game 1.4.1 - ماموریت تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Honor4 150x84 - دانلود بازی Sniper Honor: Best 3D Shooting Game 1.4.1 - ماموریت تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR