دانلود بازی WW2 Battle Front Simulator 1.3.0 – شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی WW2 Battle Front Simulator 1.3.0 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی WW2 Battle Front Simulator برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

WW2 Battle Front Simulator 1.3.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی .Cogoo Inc است. اگر قدرت کافی برای راه‌اندازی یک جنگ بزرگ را در اختیار داشتید، آیا حاضر بودید که جنگ جهانی دوم را خودتان مهندسی کنید؟ اگر دوست دارید که جنگ را از نگاه خودتان بازسازی کنید، این بازی مخصوص شماست! در این بازی شما به واحدهای متنوعی از تجهیزات نظامی نظیر تانک‌، اسلحه، پیاده و سوار نظام دسترسی دارید که می‌توان با چینش آن‌ها در نقاط مرزی، نمایشی منظم از چهره نبرد در حال و هوای جنگ جهانی دوم را شاهد بود.

برای رویارویی با حریفان خود در صحنه نبرد، چه استراتژی را در نظر دارید؟ به منظور پیروزی در این شبیه‌سازی واقعی از نبرد، شما باید تصمیمات مهم خود را در مواقع بحرانی به طور صحیح اتخاذ کنید. همچنین همواره در نظر داشته باشید که استقرار صحیح و درست هریک از واحدها در نقاط درست، نقش مهمی را در سرنوشت نبرد ایفا می‌کنند. بنابراین در صورتی که شما هم از دوست‌داران این شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده هستید، فرصت تجربه نبرد در صحنه جنگ جهانی دوم را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی WW2 Battle Front Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی WW2 Battle Front Simulator :

– مناسب برای دوست‌داران شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم

– امکان ایفای نقش در ده‌ها ماموریت مختلف

– امکان اتخاذ تصمیمات مهم و حساس در صحنه‌های نبرد

– امکان بهره‌گیری از ده‌ها واحد نظامی مختلف

– دارا بودن گرافیک بسیار جذاب و دیدنی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

WW2 Battle Front Simulator1 150x84 - دانلود بازی WW2 Battle Front Simulator 1.3.0 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت WW2 Battle Front Simulator2 150x84 - دانلود بازی WW2 Battle Front Simulator 1.3.0 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت WW2 Battle Front Simulator3 150x84 - دانلود بازی WW2 Battle Front Simulator 1.3.0 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت WW2 Battle Front Simulator4 150x84 - دانلود بازی WW2 Battle Front Simulator 1.3.0 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 118 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR