دانلود بازی Racing in Car 3.1.7 – رانندگی از نمای داخلی اتاق ماشین برای اندروید + نسخه Mod

دانلود بازی Racing in Car 3.0 - رانندگی از نمای داخلی اتاق ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Racing in Car برای اندروید

| بازی رانندگی از نمای داخلی اتاق ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Mod |

 

Racing in Car 3.1.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی Fast Free Games است. در صورتی که شما نیز از تجربه رانندگی لذت می‌برید، ما برایتان یکی از بهترین شبیه‌سازها در همین زمینه را سراغ داریم. در صورتی که به هر دلیلی از رانندگی بی‌پایان در برخی بازی‌ها خسته شده و این بار می‌خواهید که رانندگی با وسیله نقلیه خود را از نمای داخلی تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین شبیه‌سازها در این زمینه را از دست ندهید. بازی اندرویدی فعلی، یکی از بهترین عناوین موجود در این سبک بوده و شما را قادر می‌سازد تا بتوانید رانندگی را از نمایی کاملا نزدیک به واقعیت و در جاده‌های واقعی از سراسر دنیا تجربه کنید.

بازی فعلی، سعی می‌کند تا علاقه‌مندان به تجربه رانندگی در سطح جاده‌های داخل و خارج از شهر را از نمای اول شخص وارد محیط کند. شما در این بازی کنترل اتومبیل‌هایی را بر عهده می‌گیرید که به عنوان راننده، از نمای داخلی اتاق ماشین بیرون را نظاره خواهید کرد. محیط اطراف شما پر از خودروها و کامیون‌هایی است که مسیر را ترافیک کرده و برای رانندگی شما چالش ایجاد کرده‌انذ. در صورتی که آماده پذیرش این چالش جذاب و سرگرم‌کننده هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Bus Simulator: Ultimate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Racing in Car :

– امکانات متعدد برای یادگیری سریع

– امکان تجربه رانندگی از یک نمای سه‌بعدی و نزدیک به واقعیت

– امکان بازی در حالت بی‌نهایت

– امکان رانندگی در محیط‌های متنوع

– گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Racing in Car1 150x94 - دانلود بازی Racing in Car 3.1.7 - رانندگی از نمای داخلی اتاق ماشین برای اندروید + نسخه Mod Racing in Car2 150x92 - دانلود بازی Racing in Car 3.1.7 - رانندگی از نمای داخلی اتاق ماشین برای اندروید + نسخه Mod Racing in Car3 150x94 - دانلود بازی Racing in Car 3.1.7 - رانندگی از نمای داخلی اتاق ماشین برای اندروید + نسخه Mod Racing in Car4 150x84 - دانلود بازی Racing in Car 3.1.7 - رانندگی از نمای داخلی اتاق ماشین برای اندروید + نسخه Mod

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 139/161 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR