دانلود WAU Manager (Windows Automatic Updates) 3.1.0.0 – ابزار مدیریت آپدیت‌ها در ویندوز 10

دانلود WAU Manager 1.0.0.0 - ابزار مدیریت آپدیت‌ها در ویندوز 10

 

دانلود WAU Manager

| ابزار مدیریت آپدیت‌ها در ویندوز 10 |

 

WAU Manager (Windows Automatic Updates) 3.1.0.0 نام ابزاری جدید، کاربردی و کم‌حجم به منظور مدیریت آپدیت‌ها در ویندوز 10 است. همانگونه که می‌دانید، سیستم‌عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 10 سعی دارد با ارائه آپدیت‌های منظم، همواره تاز‌ه‌ترین تغییرات خود شامل قابلیت‌ها و رفع باگ‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در صورتی که آپدیت خودکار سیستم‌عامل شما در حالت فعال باشد، ممکن است ماهانه حجم قابل توجهی از دیتای اینترنت شما صرف دریافت این بروزرسانی‌ها شود. واقعیت امر این است که در بسیاری از موارد، هیچ لزومی به دریافت این بروزرسانی‌ها نیست و کاربر می‌تواند با یک مدیریت منطقی‌تر در رابطه با این تغییرات تصمیم‌گیری کند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید وضعیت آپدیت‌ها در ویندوز 10 را با انعطاف‌پذیری بیشتری از سمت خودتان مدیریت کرده و از هدر رفتن حجم اینترنت خود جلوگیری کنید. این برنامه به شما ایم امکان را می‌دهد که بتوانید زمان مناسب برای دریافت و بروزرسانی آپدیت‌ها را خودتان تعیین و در هر زمان این تنظیمات را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار WAU Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WAU Manager :

– امکان به اجرا درآوردن آپدیت‌ها به طور دستی و خودکار

– قابلیت تعیین زمان‌بندی برای دریافت و نصب بروزرسانی‌ها

– امکان مدیریت کامل آپدیت‌ها و فعال/غیرفعال‌سازی آسان فرآیند آپدیت در ویندوز

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WAU Manager.cover1  300x223 - دانلود WAU Manager (Windows Automatic Updates) 3.1.0.0 - ابزار مدیریت آپدیت‌ها در ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR