دانلود بازی Police Stories v1.2.0 برای PC

دانلود بازی Police Stories برای PC

 

دانلود بازی Police Stories برای کامپیوتر

| بازی داستان‌های پلیسی |

| نسخه DINOByTES |

 

نسخه جدید Police Stories v1.2.0-DINOByTES به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Police Stories v1.2.0 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط HypeTrain Digital ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌سازی جذاب و پرهیجان از ایفای نقش به عنوان نیروهای پلیسی است. هریک از تصمیمات شما در روند داستانی این بازی، تاثیر مستقیمی بر شیوه انجام ماموریت‌ها داشته و این آزادی را به شما می‌دهد که بتوانید بازی را مطابق با انتخاب‌های خود پیش ببرید.

سازندگان این بازی با الهام‌گیری از فیلم‌های پلیسی سعی داشته‌اند تا یک شبیه‌سازی نزدیک به واقعیت را از ماموریت‌های پلیسی برای شما گیمرها تدارک ببینند. سبک این بازی اکشن بوده و شما را از نمای بالا وارد محیط‌های مختلف می‌کند. هر ماموریت داستانی این بازی، روایتی از ایفای نقش دو کاراکتر اصلی بازی یعنی جان رایمز (John Rimes) و ریک جونز (Rick Jones) را برای شما به تصویر می‌کشد که شما باید ضمن کمک به آن‌ها، مخفیگاه باندهای تبهکار را پیدا کرده و با نجات گروگان‌ها، عوامل اینگونه رویدادها را بازداشت و تحویل قانون دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Police Stories را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Police Stories1 300x169 - دانلود بازی Police Stories v1.2.0 برای PC Police Stories2 300x169 - دانلود بازی Police Stories v1.2.0 برای PC

 

Police Stories3 300x169 - دانلود بازی Police Stories v1.2.0 برای PC Police Stories4 300x169 - دانلود بازی Police Stories v1.2.0 برای PC

 

تریلر بازی Police Stories :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / Windows 7 / Windows 8.1
Processor: Intel Pentium 2.9 Ghz or equivalent
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 512 Mb DirectX 9 compatible video card with shader model 3.0 support
DirectX: Version 9.0
Storage: 100 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 552 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR