دانلود بازی Mr Bullet – Spy Puzzles 1.11 – معماهای جاسوسی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Mr Bullet - Spy Puzzles 1.11 - معماهای جاسوسی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Mr Bullet – Spy Puzzles برای اندروید

| بازی معماهای جاسوسی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Mr Bullet – Spy Puzzles 1.11 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک معمایی از استودیوی بازی سازی Lion Studios است. آیا برای تبدیل شدن به یک قهرمان، اسطوره و یک جاسوس آماده هستید؟! اگر چنین است، باید خود را برای حل معماهایی پیچیده و دشوار آماده کرده باشید. بدین منظور، ماموریت‌هایی برای شما در نظر گرفته شده که طی هریک از ان‌ها باید با دقت و محاسبات حرفه‌ای خود، دشمنان را با شلیک گلوله از پای درآورده و نام خود را به عنوان مستر گلوله (Mr Bullet) مطرح سازید. طرز اجرای شلیک‌ها در این بازی، متفاوت با دیگر عناوینی است که در این سبک تجربه کرده‌اید. هریک از مراحل این بازی، دارای یک تعداد مانع خاص است که با شلیک دقیق به آن‌ها باید زاویه بازگشت گلوله را محاسبه و دشمن خود را بدین سان از پای درآورید.

خوشبختانه اسلحه شما در این بازی، مجهز به لیزر مخصوص نشانه‌گیری است که می‌تواند تا حد بسیاری عمل نشانه‌گیری را برای شما آسان‌تر کند. دشمنان شما نیز از جمله مختلفی از گرو‌ه‌های شرور در دنیا هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به نینجاها و انواع دیگر گروه‌های تبهکار اشاره کرد. به منظور انجام ماموریت‌های جاسوسی خود، شما به نقاط مختلف دنیا سفر خواهید کرد و با موضع‌گیری مناسب از پشت سکوها، موانع و …، شلیک‌های خود را محاسبه و به سمت دشمن هدایت خواهید کرد. هم اکنون می توانید بازی Mr Bullet – Spy Puzzles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Mr Bullet – Spy Puzzles :

– دارا بودن محوریت داستانی قوی و جذاب

– امکان ایفای نقش به عنوان یک مامور جاسوسی

– امکان باز کردن مراحل و ماموریت‌هایی حماسی

– دارا بودن ده‌ها چالش جذاب بر مبنای قوانین فیزیک

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mr Bullet1 84x150 - دانلود بازی Mr Bullet - Spy Puzzles 1.11 - معماهای جاسوسی برای اندروید + نسخه بی نهایت Mr Bullet2 84x150 - دانلود بازی Mr Bullet - Spy Puzzles 1.11 - معماهای جاسوسی برای اندروید + نسخه بی نهایت Mr Bullet3 84x150 - دانلود بازی Mr Bullet - Spy Puzzles 1.11 - معماهای جاسوسی برای اندروید + نسخه بی نهایت Mr Bullet4 84x150 - دانلود بازی Mr Bullet - Spy Puzzles 1.11 - معماهای جاسوسی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR