دانلود Bluetooth Battery Monitor 2.0.1.1 x64 – نمایش درصد باتری دستگاه های بلوتوثی

دانلود Bluetooth Battery Monitor 1.16.1.1 - نمایش درصد باتری دستگاه های بلوتوثی

 

دانلود Bluetooth Battery Monitor

| نمایش درصد باتری دستگاه های بلوتوثی |

 

Bluetooth Battery Monitor 2.0.1.1 x64 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه نمایش درصد باتری دستگاه‌های بلوتوثی در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، امروزه برای هریک از تجهیزات رایانه همچون موس، کیبورد، وبکم و …، نسخه بی‌سیم آن‌ها نیز در دسترس است که از طریق بلوتوث می‌توان آن‌ها را به کامپیوتر متصل کرد. در واقع هرکدام از این دستگاه‌ها، به کمک دانگل بلوتوث به سیستم متصل شده و با باتری قابل‌شارژ کار می‌کنند. زمانی که شارژ هریک از این دستگاه‌ها به اتمام برسد، عملکرد آن نیز متوقف می‌شود. مشکلی که در رابطه با هریک از این تجهیزات وجود دارد، این است که هیچ‌گاه به طور دقیق نمی‌توان به میزان شارژ باقی مانده باتری موس، کیبورد و … پی برد تا اینکه در زمانی غافل‌گیر کننده، عملکرد آن‌ها متوقف شود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید میزان شارژ باقی مانده از دستگاه‌های بلوتوثی را به طور مداوم زیرنظر داشته و در زمان مناسب اقدام به شارژ مجدد باتری و یا تعویض آن‌ها کنید. در واقع این نرم افزار قادر است از غافل‌گیر شدن کاربر برای اتمام شارژ دستگاه‌های بلوتوثی جلوگیری کند و زمان مناسب برای شارژ دوباره و یا تعوض باتری را به او یادآوری کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Bluetooth Battery Monitor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bluetooth Battery Monitor :

– سازگاری کامل با طیف وسیعی از دستگاه‌های بی‌سیم و قابل ارتباط با رایانه

– امکان استفاده برای تعیین وضعیت شارژ دسته بازی رایانه، قلم هوشمند، کیبورد، موس، هدفون بلوتوثی و …

– نمایش دقیق سطح باقی مانده از شارژ باتری دستگاه‌های بلوتوثی

– امکان نمایش کامل کلیه دستگاه‌های متصل به سیستم در یک نمای زیبا

– امکان نمایش اعلان هشدار به کاربر در سطوح افت شارژ باتری به شکل محسوس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bluetooth Battery Monitor

 



مهرگان آی‌تی


Supported OS:

Windows 10 64bit (x64) version 1607 or later

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR