دانلود MatchWare MindView 9.0 Build 31206 x64 – نرم افزار مدیریت پروژه و ترسیم نقشه‌های ذهنی

دانلود MatchWare MindView 7.0 Build 18668 - نرم افزار مدیریت پروژه و ترسیم نقشه‌های ذهنی

 

دانلود MatchWare MindView

| نرم افزار مدیریت پروژه و ترسیم نقشه‌های ذهنی |

 

MatchWare MindView 9.0 Build 31206 x64 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت پروژه و همچنین ترسیم نقشه‌های ذهنی در یک محیط گرافیکی است. همانطور که می‌دانید، تشریح درست و مفید یک موضوع، فکر و یا ایده به مخاطبین به استانداردهای مختلفی بستگی دارد. محیط سخنرانی و یا ارائه، نوع بیان، ابزارهای استفاده و … از جمله عواملی هستند که بیشترین تاثیر را در انتقال صحیح و درست مفاهیم دارند. در صورتی که شما نیز قصد دارید ایده و یا مفهوم خاصی را به گروهی از افراد منتقل کنید، استفاده مناسب از ابزارها را همیشه به عنوان یک عامل کلیدی در نظر داشته باشید. ترسیم نقشه‌ ذهنی، راهکاری است که طی آن افراد ایده‌ها و یا افکار خود را در قالب نمودار و یا اشکال هندسی درآورده و سپس طی یک سخنرانی و یا ارائه چندرسانه‌ای به دیگران منتقل می‌کنند.

در صورتی که شما هم نیاز به یک ابزار کاربردی بدین منظور دارید، ما برایتان یکی از بهترین آن‌ها را در نظر گرفته‌ایم. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند، شما می‌توانید انواع مفاهیم مدنظر خود را به ساده‌ترین شکل ممکن و در قالب اشکال هندسی به مخاطبین منتقل کنید. این برنامه همچنین یک ابزار کلیدی و قدرتمند در زمینه مدیریت پروژه‌هاست که به کمک آن می‌توانید ساختارهای هر پروژه، به همراه آیتم‌هایی همچون مهلت، ترتیب اجرا و … را به همراه نمودار گانت (Gantt Charts) تعریف کرده و فرآیند به انجام رسیدن هر پروژه را به روشی صحیح مدیریت نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار MatchWare MindView را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MatchWare MindView :

– امکان ترسیم نقشه‌های ذهنی جهت ارائه، سخنرانی، انتقال مفاهیم و …

– دارا بودن نماهای مختلف برای مدیریت پروژه، جداول زمانی، نمودار گانت و …

– امکان تهیه خروجی برای استفاده در مجموعه آفیس

– قابلیت وارد کردن اطلاعات از نرم افزارهای آفیس

– امکان تهیه خروجی در انواع فرمت‌های HTML, PDF, XML و …

– امکان یادداشت نویسی برای نقشه‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MatchWare MindView.cover1  300x181 - دانلود MatchWare MindView 9.0 Build 31206 x64 - نرم افزار مدیریت پروژه و ترسیم نقشه‌های ذهنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 737 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR