دانلود sPlan 7.0 – نرم افزار ترسیم نقشه‌های الکترونیکی

دانلود sPlan 7.0 - نرم افزار ترسیم نقشه‌های الکترونیکی

 

دانلود sPlan

| نرم افزار ترسیم نقشه‌های الکترونیکی |

 

sPlan 7.0 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه ترسیم نقشه‌های الکتریکی است که با دارا بودن جامعه‌ای وسیع از میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو در سراسر دنیا، یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی در زمینه طراحی و نقشه‌کشی پیشرفته به شمار می‌رود. در صورتی که شما هم نیاز به یک نرم افزار ساده و آسان برای ترسیم نقشه‌های رشته برق (قدرت/الکترونیک) دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابزار قدرتمند اس‌پلن را از دست ندهید! این نرم افزار با دارا بودن کتابخانه‌ای عظیم از انواع وسایل و تجهیزات برقی، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید شماتیک فنی انواع مدارات دلخواه خود را ترسیم کرده و از این نقشه‌ها در پروژه‌های بزرگ استفاده کنید.

به منظور طراحی و ترسیم نقشه‌های الکترونیکی و فنی، ابزارهای مختلفی در دسترس هستند. نرم افزار اس‌پلن به عنوان یکی از جدیدترین نرم افزارها در این زمینه، تقریبا تمامی امکانات مورد انتظار مهندسین رشته برق در این زمینه را برآورده ساخته تا افراد بتوانند تنها با چند کلیک ساده نقشه‌های دلخواه خود را ترسیم و در عمل از آنان بهره ببرند. این نرم افزار از انواع مختلف فرمت‌های رایج در دنیای گرافیک پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید نقشه از پیش طراحی شده خود در انواع فرمت‌ها را وارد این برنامه کرده و سپس اقدام به ویرایش آیتم‌های آن کنید. انواع تجهیزات الکترونیکی از قبیل باتری، خازن، سیم، ترانزیستور، مقاومت و … در کتابخانه این نرم افزار نیز وجود دارند که هریک از آن‌ها را می‌توانید به آسانی در طرح‌های خود مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار sPlan را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار sPlan :

– دارا بودن کتابخانه‌ای عظیم از انواع تجهیزات الکترونیکی

– قابلیت استفاده از مقاومت، خازن، دیود، ترانزیستور و … در ترسیم نقشه‌ها

– امکان کار بر روی یک پرژه در قالب چندین صفحه

– امکان شماره‌بندی تجهیزات استفاده شده در نقشه‌ها

– مطابقت کامل نمادها با شماتیک استاندارد قطعات الکترونیکی

– امکان برقرارسازی ارتباط بین تجهیزات استفاده شده

– قابلیت پرینت کردن آسان و سریع نقشه‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

sPlan.cover1  300x192 - دانلود sPlan 7.0 - نرم افزار ترسیم نقشه‌های الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR