دانلود بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free 2.3.8.3 – مهمانی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free 1.8.2 - مهمانی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free برای اندروید

| بازی مهمانی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free 2.3.8.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Playmax Game Studio است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک تجربه جذاب و منحصر به فرد از مجموعه‌ای از سرگرمی‌هاست که می‌توانید آن را به صورت تک و یا چند نفره انجام دهید. همانطور که می‌دانید، بازی‌های ویدیویی کلاسیک امکانی داشتند که می‌شد تنها در یک صفحه نمایشگر، تا 4 نفر به طور همزمان آن را بازی کنند. برخلاف بازی‌های امروز که حالت چند نفره آن عموما به صورت آنلاین و یا با استفاده از وای‌فای در دو دستگاه مختلف انجام می‌گیرد، بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، سبک و سیاقی مشابه با عناوین کلاسیک داشته و امکان بازی چند نفره در یک گوشی موبایل را به همراه سه نفر دیگر از دوستان برای شما فراهم می‌کند!

در این بازی، شما با یک مهمانی بزرگ از آدمک‌ها سر و کار دارید! آدمک‌هایی رنگارنگ که در هرگونه ورزش و سرگرمی تبحر دارند. شما و دوستان‌تان می‌توانید چالش دلخواه خود در زمینه‌های ورزشی، جنگی یا … را انتخاب و پس از گزینش رنگ دلخواه خود برای آدمک انتخابی، با یکدیگر وارد رقابت شوید. ورزش فوتبال، نبرد تانک، جنگ در دریا و … از جمله چالش‌هایی است که در این بازی می‌توانید آن را به صورت آفلاین و چند نفره با دوستان و یا اعضای خانواده خود تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free :

– دارا بودن ده‌ها سرگرمی جذاب با امکان بازی چند نفره

– امکان ایفای نقش در قالب آدمک‌هایی جذاب و دوست‌داشتنی

– دارا بودن سرگرمی نبرد تانک، فوتبال، اتومبیل‌رانی، رنگ‌آمیزی، نبرد در دریا و …

– گیم‌پلی منحصر به فرد و گرافیک چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickman Party1 150x84 - دانلود بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free 2.3.8.3 - مهمانی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Party2 150x84 - دانلود بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free 2.3.8.3 - مهمانی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Party3 150x84 - دانلود بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free 2.3.8.3 - مهمانی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Party4 150x84 - دانلود بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free 2.3.8.3 - مهمانی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 94/56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR