دانلود بازی Pilot Sports برای PC

دانلود بازی Pilot Sports برای PC

 

دانلود بازی Pilot Sports برای کامپیوتر

| بازی پرواز بر فراز جزایر گرمسیری |

| نسخه DARKZER0 |

 

Pilot Sports بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2019 توسط Z-Software GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. انسان‌‌ها از عصر قدیم تا همین امروز، در رویای پرواز بوده‌اند. در طی دو قرن گذشته، اختراع هواپیما به دست برادران رایت تا حد بسیاری توانست به این رویای دیرینه جامه عمل بپوشاند. ولی آیا در نهایت روزی خواهد رسید که انسان بتواند با کمترین تجهیزات ممکن و بدون نیاز به سوار شدن بر هواپیما، به خودی خود قادر به پرواز باشد؟ در بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، فرصتی فراهم خواهد شد تا بتوانید مهارت پرواز خود را به چتر مخصوص به آزمایش بگذارید!

به منظور یادگیری مهارت پرواز، بیش از 50 چالش مختلف در این بازی برای شما در نظر گرفته شده است که با گذراندن آن‌ها می‌توانید بر این مهارت چیره شوید. در این بازی، 2 هواپیمای مختلف، 2 جت پک و 2 هنگ گلایدر مختلف برای شما در نظر گرفته شده است که با استفاده از هریک می‌توانید تجربه‌ای ایده‌آل را از حال و هوای پرواز بر فراز جزایر گرمسیری تجربه نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pilot Sports را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pilot Sports1 300x169 - دانلود بازی Pilot Sports برای PC Pilot Sports2 300x169 - دانلود بازی Pilot Sports برای PC

 

Pilot Sports3 300x169 - دانلود بازی Pilot Sports برای PC Pilot Sports4 300x169 - دانلود بازی Pilot Sports برای PC

 

تریلر بازی Pilot Sports :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core i5 2.4Ghz
Memory: 900 MB RAM
Graphics: Geforce 650 or higher or equivalent other graphic card
DirectX: Version 11
Storage: 512 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 305 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR