دانلود Huawei Health 9.0.6.438 – اپلیکیشن رسمی هوآوی برای ساعت و بند هوشمند

دانلود Huawei Health 9.0.6.438 - اپلیکیشن رسمی هوآوی برای ساعت و بند هوشمند

 

دانلود Huawei Health برای اندروید

| اپلیکیشن رسمی هوآوی برای ساعت و بند هوشمند |

 

Huawei Health 9.0.6.438 تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن رسمی شرکت هوآوی برای کاربران ساعت و بند هوشمند ساخت این شرکت است. افرادی که اقدام به خرید هریک از ساعت‌ها و بندهای هوشمند هوآوی می‌کنند، به منظور بهره‌مندی از تمامی امکانات این تجهیزات هوشمند لازم است اپلیکیشن هوآوی هلس را بر روی گوشی و تبلت خود نصب کنند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید اطلاعات موجود در ساعت و بند هوشمند خود را با گوشی موبایل همگام کرده و همواره به تازه‌ترین اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن فعلی، ابزاری قدرتمند برای دارندگان بند و ساعت‌های هوشمند هوآوی است که با نصب بر روی گوشی موبایل خود می‌توانید ارتباط بین دستگاه‌ پوشیدنی خود با موبایل/تبلت را برقرار کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن و برقرار ساختن ارتباط آن با بندهایی نظیر Honor Band 3/4/5 می‌توانید وضع سلامتی خود را به صورت دائم زیر نظر گرفته و از اطلاعات مربوط به این سنسورها نهایت استفاده را ببرید. از آنجا که بندهای هوشمند هوآوی در نسل جدید، به طور کامل در برابر آب، تعریق بدن و … مقاومند، شما می‌توانید این دستگاه‌ها را در هنگام ورزش، دویدن، شنا و … استفاده کنید و همواره به آخرین اطلاعات مربوط به سلامتی بند نظیر میزان کالری سوزانده شده، ضربان قلب، اکسیژن خون، نبض و … دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از امکان نظارت بر روند خواب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید اطلاعات کاملی در رابطه با زمان‌های استراحت و خواب در شبانه‌روز کسب کنید. در صورتی که شما نیز به تازگی یکی از بندها و ساعت‌های هوشمند هوآوی را خریداری کرده‌اید، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به آسانی ارتباط بین موبایل خود و بند هوشمند را برقرار ساخته و از تجربه کار با این دستگاه‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Huawei Health برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Huawei Health :

– امکان برقراری ارتباط سریع بین ساعت و بندهای هوشمند هوآوی

– قابلیت نمایش اطلاعات کامل در رابطه با وضع خواب، سلامتی بدن، نبض و …

– امکان نظارت بر فعالیت‌های ورزشی در طول شبانه‌روز

– امکان مدیریت اعلان‌های دریافتی در ساعت و بند هوشمند

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربر پسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Huawei Health1 75x150 - دانلود Huawei Health 9.0.6.438 - اپلیکیشن رسمی هوآوی برای ساعت و بند هوشمند Huawei Health2 75x150 - دانلود Huawei Health 9.0.6.438 - اپلیکیشن رسمی هوآوی برای ساعت و بند هوشمند Huawei Health3 75x150 - دانلود Huawei Health 9.0.6.438 - اپلیکیشن رسمی هوآوی برای ساعت و بند هوشمند Huawei Health4 75x150 - دانلود Huawei Health 9.0.6.438 - اپلیکیشن رسمی هوآوی برای ساعت و بند هوشمند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR