دانلود MAGIX VR Studio 2 x64 – استودیوی پیشرفته ساخت تصاویر و فیلم‌های واقعیت مجازی

دانلود MAGIX VR Studio 2 x64 - استودیوی پیشرفته ساخت تصاویر و فیلم‌های واقعیت مجازی

 

دانلود MAGIX VR Studio 2

| نرم افزار ساخت تصاویر و فیلم‌های واقعیت مجازی |

 

MAGIX VR Studio 2 x64 نام یک استودیوی جدید و پیشرفته به منظور ساخت تصاویر و فیلم‌های واقعیت مجازی (Virtual Reality) است که به کمک آن شما هم می‌توانید محتوای جذاب خود برای این تکنولوژی جذاب را به تولید و در اختیار دیگران قرار دهید. وی‌آر استودیو، یک محصول نرم افزاری جدید و پیشرفته است که با استفاده از آن می‌توانید خلاقیت خود در ساخت محتوای واقعیت مجازی را به نمایش بگذارید. هدست‌های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR)، جند سالی است که کاربرد گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف نظیر کارخانه دیجیتال، پزشکی، سرگرمی و … پیدا کرده‌اند. یکی از جذابیت‌های این تکنولوژی محبوب که روز به روز بر تعداد دوست‌داران آن افزوده می‌شود، امکان تجربه فیلم‌ها از نمایی نزدیک به واقعیت است.

تکنولوژی فوق پیشرفته واقعیت مجازی را می‌توان در انواع زمینه‌های علمی، هنری و … مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال، صاحبان مراکز مشاورین املاک می‌توانند منازل، مغازه‌ها و دیگر املاک موجود در دفتر خود برای رهن، فروش و یا اجاره را در قالب یک تجربه واقعیت مجازی در اختیار مشتریان خود قرار دهند. بدین ترتیب کلیه مراجعین می‌توانند منظره‌ای از ملک مورد نظر خود را از نمایی مشابه به واقعیت مشاهده کرده و تاثیر چشم‌گیری در موفقیت کسب و کار خود داشته باشید. با استفاده از نرم افزار فعلی، این امکان برایتان فراهم است که بتوانید عکس‌ها و فیلم‌های خود را به نسخه واقعیت مجازی تبدیل کرده و آن‌ را از طریق هدست‌های معمولی یا پیشرفته تماشا نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار MAGIX VR Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MAGIX VR Studio :

– مناسب برای انواع کسب و کارها

– قابلیت استفاده از امکانات نرم افزار در زمینه‌های آموزشی، توریسیم و …

– قابلیت به‌کارگیری فیلم و عکس برای ساخت مناظر واقعیت مجازی

– امکان اضافه کردن صدا به پس‌زمینه فیلم‌ها

– سازگاری با انواع هدست‌های واقعیت مجازی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MAGIX VR Studio 2.cover1  300x150 - دانلود MAGIX VR Studio 2 x64 - استودیوی پیشرفته ساخت تصاویر و فیلم‌های واقعیت مجازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 243 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR