دانلود Small Utilities 7.6.0.6 – مجموعه ابزار بهینه‌ساز برای ویندوز

دانلود Small Utilities 7.6.0.6 - مجموعه ابزار بهینه‌ساز برای ویندوز

 

دانلود Small Utilities

| مجموعه ابزار بهینه‌ساز برای ویندوز |

 

Small Utilities 7.6.0.6 نام یک مجموعه ابزار رایگان و در عین حال قدرتمند به منظور بهینه‌سازی ویندوز است. هریک از این ابزارها، عملکرد منحصر به فرد خود را از طریق دستورات خطوط فرمان دارند که مستندات مربوط به شیوه به کارگیری هریک را نیز می‌توانید در فایل راهنما مشاهده نمایید. این مجموعه، شامل 70 ابزار مجزا است که عملکردی فوق‌العاده را در سیستم برای شما به ارمغان می‌آورند. اینگونه مجموعه‌ها، عمدتا برای کاربران حرفه‌ای ویندوز تدارک دیده شده و متناسب با هر نیازی قادر است عملکرد مورد انتظار کاربران را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

هرکدام از این ابزارها دارای مستندات راهنمای مخصوص به خود هستند و کاربران می‌توانند با مطالعه هریک از شیوه به‌کارگیری و زمینه کاربرد آن‌ها بهره‌مند گردند. این مجموعه شامل ابزارهایی است که به واسطه آن‌ها می‌توانید اطلاعاتی جامع در رابطه با سیستم (نرم افزار/سخت افزار) کسب کرده و از این اطلاعات در زمینه‌‌های مختلف بهره‌مند گردند. از مهم‌ترین ابزارهای گنجانده شده در این مجموعه می‌توان به ابزارهای محاسباتی عددی، تاریخ و زمان، خودکارسازی دستورات، اجرای اسکریپت‌ها، کپی سریع فایل‌ها، تست سخت‌افزار و … اشاره کرد. اکنون می توانید نرم افزار Small Utilities را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Small Utilities :

– دارا بودن ابزار اضافه کردن متغیرها به %PATH% ویندوز

– امکان کپی و انتقال سرع اطلاعات با سرعت بسیار بالا

– امکان انجام محاسبات عددی، تاریخ و زمان و …

– قابلیت تست انواع قطعات سخت‌افزاری سیستم

– دارا بودن ابزار خالی کردن سریع سطح بازیافت ویندوز

– دارا بودن مستندات آموزشی درباره طریقه استفاده از پکیج‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Small Utilities.cover1  300x148 - دانلود Small Utilities 7.6.0.6 - مجموعه ابزار بهینه‌ساز برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR