دانلود System Mechanic Ultimate Defense 24.0.1.52 – بسته امنیتی قدرتمند برای کاربران ویندوز

دانلود System Mechanic Ultimate Defense 19.1.2.69 - بسته امنیتی قدرتمند برای کاربران ویندوز

 

دانلود System Mechanic Ultimate Defense

| بسته امنیتی قدرتمند برای کاربران ویندوز |

 

System Mechanic Ultimate Defense 24.0.1.52 نام یک بسته امنیتی جدید و فوق پیشرفته برای کاربران در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، هر کجا که بستر برای فعالیت مفید در فضای دیجیتال و یا وب فراهم باشد، هکرها در کمین کاربران هستند. نرم افزاری کخه در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک بسته امنیتی قدرتمند و پیشرفته برای کسانی است که می‌خواهند فعالیتی امن‌ را در فضای وب به کمک مرورگرهای اینترنتی تجربه کنند. با استفاده از این نرم افزار، شما محیطی ایمن و غیرقابل نفوذ را در ویندوز به وجود می‌آورید که در آن امکان نفوذ به سیستم از سوی هکرها، فعالیت ابزارهای مخرب در پس‌زمینه ویندوز و انواع و اقسام روش‌های جاسوسی به طور کلی از بین خواهد رفت!

این نرم افزار در واقع یک بسته امنیتی فوق پیشرفته برای افرادی است که می‌خواهند سطوح امنیت در سیستم خود را به درجات بالاتری ارتقا دهند. تامین امنیت کاربر در هنگام گشت و گذار در فضای وب، حفظ حریم خصوصی، جلوگیری از نمایش تبلیغات مخرب و آلوده توسط وب‌سایت‌ها، امکان حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات و … از مهم‌ترین خصوصیات مهم این نرم افزار به شمار می‌روند. این مجموعه، ابزارهای متعددی را در خود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک گشت و گذار امن را در فضای وب تجربه کرده و انواع رمزهای عبور در حساب‌های کاربری را مدیریت نمایید. در صورتی که شما هم به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی خود در ویندوز به یک ابزار قدرتمند و کامل نیاز دارید، پیشنهاد ما این است که نرم افزار فعلی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار System Mechanic Ultimate Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار System Mechanic Ultimate Defense :

– دارا بودن ابزار پیشرفته به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربر حین فعالیت در فضای وب

– امکان ذخیره و نگهداری رمزهای عبور در یک محیط امن و قابل اطمینان

– جلوگیری از دستیابی هکرها به اطلاعات مهم و حساس در ویندوز

– جلوگیری از فعالیت صدها بدافزار مختلف با شیوه اسکن و تشخیص پیشرفته

– جلوگیری از افتا سرعت سیستم و اعمال مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌ها جهت افزایش سرعت

– قابلیت بازیابی اطلاعات حذف شده از هارد دیسک، فلش مموری و …

– دارا بودن تکنولوژی فوق پیشرفته حذف غیرقابل بازگشت اطلاعات حساس و مهم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

System Mechanic Ultimate Defense.cover1  300x195 - دانلود System Mechanic Ultimate Defense 24.0.1.52 - بسته امنیتی قدرتمند برای کاربران ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR