دانلود بازی WRC 8 FIA World Rally Championship Update v1.1.0 برای PC

دانلود بازی WRC 8 FIA World Rally Championship برای PC

 

دانلود بازی WRC 8 FIA World Rally Championship برای کامپیوتر

| بازی مسابقات رالی قهرمانی جهان (دبلیو-آر-سی) |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم WRC 8 FIA World Rally Championship – FitGirl اضافه شد… |

| آپدیت جدید بازی با عنوان WRC 8 FIA World Rally Championship Update v1.1.0-CODEX اضافه شد… |

 

WRC 8 FIA World Rally Championship Update v1.1.0 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماشین می باشد که در سال 2019 توسط Bigben Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. رالی قهرمانی جهان (دبلیو-آر-سی)، یک دوره جذاب از رقابت بین‌المللی رالی است که هرساله توسط فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی برگذار می‌شود. هر فصل این مسابقات، شامل 13 مسابقه پرهیجان و نفس‌گیر است که هرکدام از آن‌ها در کشوری مختلف انجام می‌گیرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی تازه‌ترین نسخه از بازی رسمی این رقابت‌ها در خدمت شما عزیزان بازدیدکننده هستیم که گیم‌پلی و گرافیک آن در مقایسه با نسخه‌های قبل بهبود چشم‌گیری داشته است. بر اساس توضیحات سازنده، تاکنون هیچ‌یک از عناوین این بازی جذاب تا این اندازه به واقعیت شبیه نبوده است! سطوح جاده به شکلی کاملا حرفه‌ای و مطابق با واقعیت مسیرهای اتومبیل‌رانی طراحی شده و تغییرات آب و هوایی جذابیت خاصی را به فضای آن بخشیده است. در این بازی مجموعا 50 تیم مختلف از رقابت‌های رسمی حضور دارند که مسابقاتی جذاب و هیجان‌انگیز را در 14 کشور مختلف به نمایش می‌گذارند.

مسابقات اتومبیل رانی دبلیو-آر-سی (WRC)، یکی از دشوارترین و غیرقابل پیش‌بینی ترین مسابقات اتومبیل‌رانی دنیا است. رانندگان و اعضای امور فنی برای موفقیت در رقابت‌ها لازم است که همواره در یک شرایط مناسب از هماهنگی باشند تا بتوان از امکانات موجود نهایت استفاده را برد. به عنوان مثال، اعضای کادر فنی تیم تشخیص می‌دهند که متناسب با شرایط جوی، نوع خاصی از تایر را برای اتومبیل شما انتخاب کنند و این شما هستید که باید در مناسب‌ترین زمان ممکن برای این عمل اقدام کنید. سیستم آب و هوایی تغییر پذیر در نسخه جدید این بازی، یک نمای خیره‌کننده از آب و هوای بارانی، برفی، طوفانی و … را برای شما به تصویر می‌کشد که حین رانندگی برای شما چشم‌اندازی فوق‌العاده را رقم خواهد زد. علاوه بر این، شما باید استراتژی رقابتی خود را طی مشورت با اعضای تیم هواشناسی انتخاب کنید؛ زیرا که ممکن است آب و هوای فعلی چندان دوام نداشته باشد و در ادامه مسابقات شرایط جوی کار را برایتان سخت و دشوار کند. شما عزیزان بازدیدکننده هم‌اکنون می‌توانید نسخه جدید این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را دانلود و از تجربه رقابت‌های شبیه‌سازی شده آن در فصل 2019 این رقابت‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی WRC 8 FIA World Rally Championship را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

WRC 8 FIA World Rally Championship1 300x169 - دانلود بازی WRC 8 FIA World Rally Championship Update v1.1.0 برای PC WRC 8 FIA World Rally Championship2 300x169 - دانلود بازی WRC 8 FIA World Rally Championship Update v1.1.0 برای PC

 

WRC 8 FIA World Rally Championship3 300x169 - دانلود بازی WRC 8 FIA World Rally Championship Update v1.1.0 برای PC WRC 8 FIA World Rally Championship4 300x169 - دانلود بازی WRC 8 FIA World Rally Championship Update v1.1.0 برای PC

 

تریلر بازی WRC 8 FIA World Rally Championship :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based on WRC.8.FIA.World.Rally.Championship-CODEX ISO release: codex-wrc.8.fia.world.rally.championship.iso (23,548,985,344 bytes)
100% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation
NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
Selective Download feature: you may skip downloading and installing of voiceovers you don’t need
Significantly smaller archive size (compressed from 21.9 to 13~13.3 GB, depending on selected components)
Installation takes ~25 minutes on 8-threads CPU; ~40 minutes on 4-threads CPU
After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
HDD space after installation: up to 23 GB (~28 GB during installation)
Language can be changed by editing the launch parameter of the desktop icon, created by the installer; change the “-epiclocale=N” param to one of these: en, ru, es-es, fr-fr, de, it, pt-br, pl, ko, zh-cn
At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 64bits
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD FX-4350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 2GB or ATI Radeon HD 5870 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 19 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard
Additional Notes: 64bit Only

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-6600 or AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 3GB or Radeon RX 580 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 19 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard
Additional Notes: 64bit Only

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 21.8 + 0.9 + 13.6 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR