دانلود بازی INTO MIRROR 1.0.13 – در داخل آینه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی INTO MIRROR 1.0.13 - در داخل آینه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی INTO MIRROR برای اندروید

| بازی در داخل آینه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

INTO MIRROR 1.0.13 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Lemon Jam Studio است. اگر شما نیز علاقه‌مند به تجربه یک ماجراجویی جذاب و سرگرم‌کننده در نمای 2 بعدی هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم یکی از جدیدترین عناوین موجود در این سبک را از دست ندهید. در محوریت داستانی این بازی می‌خوانیم که سال 2076 میلادی فرا رسید و دنیا تعریف تازه‌ای را به خود گرفته است. آینه (Mirror)، یک اختراع جدید از دنیایی مجازی است که دوره آزمایشی خود را به اتمام رسانده و از این پس وارد دوره جدید تجاری می‌شود.

دستگاهی در این بازی توانایی انتقال انسان به دنیایی مجازی را دارد. کمپانی مخترع این دستگاه رازآلود، به مشهورترین شرکت جهانی بدل شده و شایعات حاکی از آن هستند که اسرار بسیار زیادی توسط سران این شرکت به صورت فاش نشده باقی مانده است. در این شرایط، گروهی از افراد شجاع و نگران برای آینده انسان وارد عمل شده و سعی دارند از اسرار دنیای آینه پرده‌برداری کنند. شما به عنوان یکی از همین افراد کنجکاو در بازی ایفای نقش خواهید کرد و قرار است که از انواع رموز دنیای آینه پرده‌برداری کنید. هم اکنون می توانید بازی INTO MIRROR را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی INTO MIRROR :

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و نقش آفرینی

– امکان ایفای نقش در تعداد 20 مرحله پرچالش

– امکان به دست آوردن آیتم‌ها و جوایز مخفی

– قابلیت ارتقای مهارت شخصیت قهرمان بازی

– اماکن رویارویی با انواع مختلف دشمنان

– گرافیک عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

INTO MIRROR1 150x100 - دانلود بازی INTO MIRROR 1.0.13 - در داخل آینه برای اندروید + نسخه بی نهایت INTO MIRROR2 150x100 - دانلود بازی INTO MIRROR 1.0.13 - در داخل آینه برای اندروید + نسخه بی نهایت INTO MIRROR3 150x100 - دانلود بازی INTO MIRROR 1.0.13 - در داخل آینه برای اندروید + نسخه بی نهایت INTO MIRROR4 150x100 - دانلود بازی INTO MIRROR 1.0.13 - در داخل آینه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR