دانلود Free Color Picker 1.1 – نرم افزار تشخیص سریع کد رنگ‌ها

دانلود Free Color Picker 1.1 - نرم افزار تشخیص سریع کد رنگ‌ها

 

دانلود Free Color Picker

| نرم افزار تشخیص سریع کد رنگ‌ها |

 

Free Color Picker 1.1 نام یک ابزار جدید و کم‌حجم در زمینه تشخیص سریع کد رنگ‌ها در محیط سیستم‌عامل ویندوز است. اگر از افراد فعال در حوزه برنامه‌نویسی موبایل، وب و یا طراحی آثار گرافیکی باشید، احتمالا در حال حاضر شماری از رنگ‌ها را به همراه کد مخصوص آنان در رایانه می‌شناسید. برای این دسته از افراد، رنگ‌ها تفاوت ویژه‌ای با دیگر افراد معمولی در دنیا دارند! هر رنگ در دنیای کامپیوتر با مشخصه خاصی در یک دسته‌بندی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، در دسته آر‌جی‌بی (RGB)، هر نقطه یا پیکسل بر روی صفحه نمایش با این سه عدد مختلف رنگ خود را توصیف می‌کند. زمانی که به عنوان طراح وب و یا گرافیست فعالیت دارید، این رنگ‌ها برایتان از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود؛ تا جایی که نیاز به ابزاری جهت تشخیص سریع رنگ‌ها در نقاط مختلف صفحه نمایش برایتان یک نیاز مهم به حساب خواهد رفت.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک ابزار متن باز و رایگان به منظور انتخاب و تشخیص سریع رنگ‌ها در صفحه نمایش است که سازگاری کاملی با تمامی نسخه‌های ویندوز دارد. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند حین انجام اموراتی نظیر طراحی وب و یا فعالیت در حوزه گرافیک، سریعا به کد رنگ نقاط دلخواه خود در صفحه نمایش دسترسی پیدا کرده و از آن کد رنگ در پروژه خود استفاده نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Free Color Picker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Free Color Picker :

– امکان تشخیص سریع رنگ پیکسل‌ها بر روی صفحه نمایش

– قابلیت کپی کردن کد رنگ و استفاده از آن در طرح‌ها

– دارا بودن ابزار پیشرفته برای زوم و شناسایی صحیح رنگ نقاط مورد نظر

– امکان تعیین رنگ نقاط بر حسب مختصات مدنظر کاربر بر روی صفحه نمایش

– سازگاری با امکان تشخیص رنگ از تصاویر

– امکان تولید آسان رنگ بر اساس وارد کردن طیف آغاز و پایان

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Free Color Picker.cover1  300x205 - دانلود Free Color Picker 1.1 - نرم افزار تشخیص سریع کد رنگ‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR