دانلود بازی Neon Valley Revenge برای PC

دانلود بازی Neon Valley Revenge برای PC

 

دانلود بازی Neon Valley Revenge برای کامپیوتر

| بازی دره نئون: انتقام |

| نسخه Unleashed |

 

Neon Valley Revenge بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Daydream Productions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. دره نئون: انتقام یک بازی کامپیوتری جدید با محوریت داستانی قوی است که در آن دولت در یک جنگ سایبری پیروز شده و در پی این اتفاق، ظلم و ستم در دنیا حاکمیت می‌کند. گروهی از هکرها به منظور مقابله با این شرایط، قطعه‌ای غیرقابل ردیابی از شبکه اینترنت را هک کرده و یک سیستم زیرزمینی با نام دره نئون را راه‌اندازی کرده‌اند. در پی این وقایع، دنیای جدیدی شروع به شکل‌گیری کرده که در آن خوب و بد در کنار همدیگر به شکلی آزادانه زندگی می‌کنند.

دنیای شبیه‌سازی شده در دره نئون، سبک و سیاقی در رده بازی‌های کلاسیک دارد و شما در آن برای نجات دنیا از دست ستم‌کاران تلاش خواهید کرد. هر گوشه از بازی، یک محیط شبیه‌سازی شده را در خود دارد که شما در آن می‌توانید به طراحی لباس برای رزمندگان، شخصی‌سازی کاراکترها و … بپردازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Neon Valley Revenge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Neon Valley Revenge1 300x169 - دانلود بازی Neon Valley Revenge برای PC Neon Valley Revenge2 300x169 - دانلود بازی Neon Valley Revenge برای PC

 

Neon Valley Revenge3 300x169 - دانلود بازی Neon Valley Revenge برای PC Neon Valley Revenge4 300x169 - دانلود بازی Neon Valley Revenge برای PC

 

تریلر بازی Battle Royale Tycoon :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 32-bit
Processor: Intel Core i5-4670k 3.40Ghz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 7800 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 236 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR