دانلود مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – دهه اول محرم 98

دانلود مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی - ویژه محرم 98

 

دانلود سخنرانی استاد مسعود عالی

| مصلای شاهین شهر- دهه اول محرم 98 |

| فایل سخنرانی شب تاسوعا (بیت رهبری) اضافه شد… |

 

سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – ویژه محرم 98 یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که در تکمیل آرشیو ایام عزاداری ماه محرم برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر گرفته‌ایم. همانگونه که شاهد بودید، تا به امروز سعی بر آن بوده تا مطابق هرسال پوشش نسبتا کاملی از مراسم عزاداری هیئات مختلف با نوای مداحان مشهور به خدمت شما عاشقان اهل بیت ارائه کنیم. مجموعه مداحی حام میثم مطیعی، حاج محمود کریمی و حاج مهدی میرداماد بخشی از این مراسمات محبوب هستند که تاکنون از استقبال فوق‌العاده شما همراهان عزیز و گرامی برخوردار بوده‌‌اند.

در تکمیل این آرشیو و بر اساس درخواست شما بازدیدکنندگان عزیز، مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی را در این مطلب برایتان در نظر داریم که پیشنهاد می‌کنیم دانلود آن را از دست ندهید. ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و سالروز شهادت حضرت سیدالشهداء و 72 تن از یاران با وفای ایشان، سعی بر آن خواهد بود که مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی را نیز به مانند دیگر مجموعه‌ها، شب به شب بروزرسانی کنیم تا شما عزیزان بازدیدکننده بتوانید از بیانات این سخنرانی نهایت بهره را ببرید. هم‌اکنون می‌توانید مجموعه سخنرانی استاد عالی (ویژه محرم 98) را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

chart pie - دانلود مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی - دهه اول محرم 98 مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – ویژه محرم 98

دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در روز اول محرم 98
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در روز دوم محرم 98
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در روز سوم محرم 98
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در روز چهارم محرم 98
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در روز پنجم محرم 98
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در روز ششم محرم 98
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در روز هفتم محرم 98
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی شب دوم عزاداری امام حسین (ع) (حسینیه امام خمینی (ره)) محرم 98 – فایل تصویری
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی شب دوم عزاداری امام حسین (ع) (حسینیه امام خمینی (ره)) محرم 98 – فایل صوتی
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب تاسوعا (بیت رهبری) محرم 98 – فایل تصویری
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب تاسوعا (بیت رهبری) محرم 98 – فایل صوتی

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR