دانلود بازی Mega Killing Squad: Offline Shooting Game 1.2 – تجربه تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Mega Killing Squad: Offline Shooting Game 1.2 - تجربه تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Mega Killing Squad: Offline Shooting Game برای اندروید

| تجربه تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Mega Killing Squad: Offline Shooting Game 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Mega Minds Studio است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک تیراندازی و اکشن در نظر داریم، یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده از ایفای نقش در یک گروه خبره تیراندازی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برخلاف دیگر عناوین مشابه، این بازی هیچ نیازی به ارتباط اینترنتی نداشته و شما می‌توانید به صورت آفلاین از تجربه ماموریت‌های مختلف آن لذت ببرید. در این بازی شما باید طی هر مرحله اسلحه مرگبار خود را انتخاب کرده و در موقعیت‌های مختلف اقدام به تیراندازی با کمترین میزان خطا کنید.

این بازی اندرویدی با وجود اینکه مدت زمان کوتاهی از زمان عرضه آن گذشته، در همین مدت کوتاه توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در بین علاقه‌مندان دست یابد. در اکثر ماموریت‌های این بازی، شما به عنوان یک نیروی تنها وارد عمل می‌شوید و با عبور از مرز نیروهای دشمن، قدرت خود را به رخ تروریست‌ها خواهید کشاند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که از علاقه‌مندان به تجربه نبردهای اکشن از نمای اول شخص هستید، فرصت تجربه تیراندازی با انواع اسلحه‌ها در این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Mega Killing Squad: Offline Shooting Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Mega Killing Squad: Offline Shooting Game :

– امکان نقش‌آفرینی در محیط‌های مختلف

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

– امکان تیراندازی با انواع سلاح‌ها

– قابلیت ایفای نقش در فصول مختلف سال

– دارا بودن محوریت داستانی بسیار قوی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mega Killing Squad1 150x94 - دانلود بازی Mega Killing Squad: Offline Shooting Game 1.2 - تجربه تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت Mega Killing Squad2 150x94 - دانلود بازی Mega Killing Squad: Offline Shooting Game 1.2 - تجربه تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت Mega Killing Squad3 150x94 - دانلود بازی Mega Killing Squad: Offline Shooting Game 1.2 - تجربه تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت Mega Killing Squad4 150x94 - دانلود بازی Mega Killing Squad: Offline Shooting Game 1.2 - تجربه تیراندازی اول شخص برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR