دانلود گلچین نوحه و سینه‌زنی محرم با نوای حاج میثم مطیعی

دانلود گلچین نوحه و سینه‌زنی محرم با نوای حاج میثم مطیعی

 

دانلود گلچین نوحه و سینه‌زنی محرم با نوای حاج میثم مطیعی

| گلچین نوحه و سینه‌زنی با نوای حاج میثم مطیعی |

 

مداحی حاج میثم مطیعی – گلچین محرم نام یک مجموعه جدید از نوحه و مداحی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم است که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم. در تقویم رسمی سال 98، ماه محرم به عنوان ماه عزای خاندان رسالت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، از روی یکشنبه (دهم شهریور) آغاز می‌شود. حماسه عاشورا، سرفصل عشق و شور و عرفان بزرگ‌مردان الهی است که حیات اسلام ناب محمدی (ص) را به جهان و جهانیان نشان داده است.

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و آغاز شور و حال حاکم بر هیئات و دسته‌های عزاداری، مجموعه‌ای گلچین شامل 120 قطعه گلچین را برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر داریم که طی چند سال اخیر در مراسمات مختلف و با نوای حاج میثم مطیعی به اجرا درآمده‌اند. این مجموعه را می‌توانید برای پخش در وسایل نقلیه، ایستگاه‌‌ های صلواتی و… در ایام محرم دانلود کنید. امیدواریم که این مجموعه گلچین، مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. هم اکنون می‌ توانید مجموعه هدیه معنوی ماه محرم را با نوای میثم مطیعی لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

chart pie - دانلود گلچین نوحه و سینه‌زنی محرم با نوای حاج میثم مطیعی گلچین نوحه و سینه‌زنی – حاج میثم مطیعی

دانلود بخش اول – گلچین نوحه و سینه زنی محرم (بخش اول)
دانلود بخش دوم – گلچین نوحه و سینه زنی محرم (بخش دوم)
دانلود بخش سوم – گلچین نوحه و سینه زنی محرم (بخش سوم)
دانلود بخش چهارم – زیارت عاشورا – قرائت سریع و بدون روضه | (مدت: ۱۳ دقیقه)

 

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR