دانلود بازی 3D Tennis 1.8.0 – شبیه‌ساز سه بعدی تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی 3D Tennis 1.8.0 - شبیه‌ساز سه بعدی تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی 3D Tennis برای اندروید

| شبیه‌ساز سه بعدی تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

3D Tennis 1.8.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Mouse Games است. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های ورزشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه این شبیه‌سازی جذاب و گرافیکی از دنیای تنیس را از دست ندهید! این بازی جدید، فرصتی را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید ورزش محبوب و پرطرفدار تنیس را در یک فضای شبیه‌سازی شده با حضور ده‌ها ستاره مطرح از دنیای تنیس تجربه کنید. تنیس سه‌بعدی، یک شبیه‌سازی بسیار عالی و در عین حال کم‌حجم از ورزش تنیس است که شما می‌توانید از تجربه آن در طول روز، ساعات خوشی را سپری کنید.

برای انتخاب یک گزینه مناسب از بین ده‌ها بازی مختلف، فاکتورهای متعددی تاثیرگذارند که یکی از آن‌ها، بررسی میزان محبوبیت در بین دیگر پلیرهاست. بازی تنیس سه‌بعدی، یکی از بازی‌های مشهور و پرطرفدار در این زمینه است که تاکنون بیش از 50 میلیون پلیر در سراسر دنیا آن را دانلود کرده‌اند. شما هم اگر یکی از علاقه‌مندان به این ورزش جذاب هستید، با دانلود تنیس سه‌بعدی می‌توانید مهارت خود را به رخ دیگر رقبا کشیده و به عنوان یکی از برترین تنیسورهای دنیا شناخته شوید. هم اکنون می توانید بازی 3D Tennis را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی 3D Tennis :

– امکان انجام بازی سریع و یا حضور در تورنمنت‌های واقعی

– شبیه‌سازی بر اساس قوانین ورزش تنیس

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

3D Tennis1 150x84 - دانلود بازی 3D Tennis 1.8.0 - شبیه‌ساز سه بعدی تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت 3D Tennis2 150x84 - دانلود بازی 3D Tennis 1.8.0 - شبیه‌ساز سه بعدی تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت 3D Tennis3 150x84 - دانلود بازی 3D Tennis 1.8.0 - شبیه‌ساز سه بعدی تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت 3D Tennis4 150x84 - دانلود بازی 3D Tennis 1.8.0 - شبیه‌ساز سه بعدی تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR