دانلود بازی Speed Night 3 : Asphalt Legends 1.0.18 – اتومبیل‌رانی در تاریکی شب برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Speed Night 3 : Asphalt Legends 1.0.18 - اتومبیل‌رانی در تاریکی شب برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Speed Night 3 : Asphalt Legends برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی در تاریکی شب برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Speed Night 3 : Asphalt Legends 1.0.18 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی WEDO1.COM GAME است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سری بازی‌های رقابتی در نظر داریم، یک تجربه مهیج و جذاب از مسابقات اتومبیل‌رانی در سرح شهر است که فقط و فقط در تاریکی شب شاهد رقابت‌های آن هستید! این بازی مجموعه مختلفی از اتومبیل‌ها برای انتخاب را در پیش روی شما می‌گذارد که بر حسب سلیقه خود می‌‌توانید هدایت یکی از همین وسایل نقلیه مدرن و اسپرت را به دست گرفته و وارد رقابتی جذاب با دیگر رانندگان در دنیا شوید.

فضای همیشه تاریک این بازی، نقش مهمی در افزایش تنش‌ها و حساسیت‌های بازی ایفا می‌کند. شما می‌توانید با پیروزی در هریک از مسابقات، اتومبیل خود را به سطوح فنی بالاتری ارتقا داده و در صورت تمایل به شخصی‌سازی شکل ظاهری آن هم بپردازید. شما همچنین می‌توانید شتاب و سرعت اتومبیل خود را با ارتقا به گاز نیتروژن اکسید نیز افزایش داده و به عنوان یکی از بهترین رانندگان شهر در تاریکی شب بدل شوید.  هم اکنون می توانید بازی Speed Night 3 : Asphalt Legends را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Speed Night 3 : Asphalt Legends :

– امکان رانندگی با ده‌ها اتومبیل جذاب و فوق‌العاده

– قابلیت شرکت در رویدادهای اتومبیل‌رانی مختلف در دنیا

– امکان ارتقای سرعت، شتاب و امکانات کنترلی اتومبیل‌ها

– قابلیت رقابت با دیگر رانندگان مطرح در دنیا

– گرافیک بسیار عالی و امکانات بصری خارق‌العاده

– صداپردازی عالی و مهیج

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Speed.Night .31 150x84 - دانلود بازی Speed Night 3 : Asphalt Legends 1.0.18 - اتومبیل‌رانی در تاریکی شب برای اندروید + نسخه بی نهایت Speed.Night .32 150x84 - دانلود بازی Speed Night 3 : Asphalt Legends 1.0.18 - اتومبیل‌رانی در تاریکی شب برای اندروید + نسخه بی نهایت Speed.Night .33 150x84 - دانلود بازی Speed Night 3 : Asphalt Legends 1.0.18 - اتومبیل‌رانی در تاریکی شب برای اندروید + نسخه بی نهایت Speed.Night .34 150x84 - دانلود بازی Speed Night 3 : Asphalt Legends 1.0.18 - اتومبیل‌رانی در تاریکی شب برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR