دانلود Bluetooth File Transfer 1.2.1.1 – نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق بلوتوث

دانلود Bluetooth File Transfer 1.2.1.1 - نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق بلوتوث

 

دانلود Bluetooth File Transfer

| نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق بلوتوث |

 

Bluetooth File Transfer 1.2.1.1 نام یک ابزار مفید و کاربردی به منظور ارسال و دریافت فایل به صورت بی‌سیم و از طریق تکنولوژی بلوتوث (Bluetooth) بین ویندوز و دیگر دستگاه‌های مجهز به این فناوری است. همانطور که می‌دانید، از عمر این تکنولوژی جذاب و دوست‌داشتنی چند دهه گذشته و اخیرا دامنه توجهات به این تکنولوژی جهت ارسال/دریافت فایل کمتر از گذشته شده است؛ زیرا که امروزه از طریق اپلیکیشن‌های تبادل و به‌اشتراک‌گذاری فایل با وای‌فای (WiFi)، این امکان برای افراد مهیاست که بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را با سرعت چند برابری در مقایسه با تکنولوژی بلوتوث جابه‌جا کنند. ولی با این حال باید به خاطر داشت که تکنولوژی بلوتوث، همچنان به عنوان تنها راهکار موجود برای ارتباط با ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم و … در دستگاه‌های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ولی به هر ترتیب مواقعی وجود دارد که در آن‌ها امکان استفاده از تکنولوژی وای‌فای برای انتقال فایل‌ها نیست. در چنین شرایطی، استفاده از تکنولوژی بلوتوث به منظور انتقال فایل بین دستگاه‌‌ها باز هم مزیت بیشتری به نسبت ارتباط کابلی دارد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزار جدیدی را برای ویندوز آماده کرده‌ایم که شما عزیزان با استفاده از آن می‌توانید انواع فایل‌های موجود بر روی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ را از طریق تکنولوژی بلوتوث با همدیگر به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار Bluetooth File Transfer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bluetooth File Transfer :

– دارا بودن قابلیت کاربرد آسان به همراه سازگاری کامل با ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer) و وین‌زیپ (WinZIP)

– امکان پیش‌نمایش فایل‌ها در قالب تصاویر بندانگشتی

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در انتقال داده‌ها

– سازگاری با خصوصیت کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) جهت تبادل فایل

– سازگاری کامل با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bluetooth File Transfer.cover1  300x182 - دانلود Bluetooth File Transfer 1.2.1.1 - نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق بلوتوث

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 736 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR