دانلود DeskShare Dictation Pro 1.08 – نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

دانلود DeskShare Dictation Pro 1.08 - نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

 

دانلود DeskShare Dictation Pro

| نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار |

 

DeskShare Dictation Pro 1.08 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه تبدیل گفتار به نوشتار است که امکان نوشتار متن بدون نیاز به تایپ در محیط ویندوز را برای شما کاربران عزیز فراهم می‌کند. استفاده از این نرم افزار، مختص مواقعی است که شما بخواهید یک متن از پیش آماده شده بر روی برگه کاغذ نظیر سخنرانی، توضیح در رابطه با یک موضوع خاص، مقالات علمی یا … را در محیط یک نرم افزار واژه پرداز نظیر ورد (Word) بیاورید. بدین منظور، نیازی نیست که زحمت تایپ تمام متن را خودتان برعهده بگیرید؛ زیرا که با استفاده از ابزار فعلی، این امکان برایتان مهیا خواهد بود تا بتوانید با خواندن متن مورد نظر، شاهد تایپ خودکار آن توسط نرم افزار باشید!

این نرم افزار که استفاده از آن منحصر به تایپ با محتوای انگلیسی است، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید مقالات علمی خود و یا پیش‌نویس محتوای مدنظر خود برای انتشار در وب‌سایت در قالب متن خلاصه کرد و نتیجه نهایی را با کیفیت بسیار خوب و فاقد هرگونه ایرادات نوشتاری تحویل بگیرید. علاوه بر آن، نرم افزار مذکور همچنین در هنگام تبدیل عبارات و دیالوگ‌های مربوط به فیلم‌ها نیز کاربرد دارد؛ بدین صورت که شما می‌توانید از طریق میکروفون، صدای دیالوگ فیلم مورد نظر خود را به نرم افزار وارد نموده و سپس شاهد خروجی متن گفتارها باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار DeskShare Dictation Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DeskShare Dictation Pro :

– امکان صرفه‌جویی در زمان – قابلیت تایپ خودکار متن از روی صدا

– قابلیت تشخیص صدا با دقت بسیار بالا

– سرعت بالا در تایپ متن

– امکان قالب‌بندی متن به طور خودکار متناسب با صدا

– مناسب برای تایپ متن، مقاله، تبدیل دیالوگ فیلم به زیرنویس و …

– پشتیبانی از فرمت‌های متنی مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DeskShare Dictation Pro.cover1  300x169 - دانلود DeskShare Dictation Pro 1.08 - نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR